Egy békés család nappalijában tűnik fel Rob Halford, a Judas Priest énekese egy vadonatúj reklámkampány részeként, akár te is belefuthatsz egy ilyenbe internetes böngészéseid közepette.

Rob Halford

Rob Halford szerepel a Plymouth Rock új reklámkampányában. A Plymouth Rock egyrészt Amerika leghíresebb gránitdarabja, a zarándokatyák állítólagos partraszállási helyét – ahol a Mayflower kikötött 1620-ban – jelölő szikla. Másrészt egy amerikai biztosítótársaság neve, akik legújabb kampányukhoz a Judas Priest legendás énekesét kérték fel. A biztosítási reklámok nagy része a popkultúra szereplőit használja. Kicsit nehéz lehet megjegyezni, hogy melyik márka melyik hírességhez illik, de csak egyetlen biztosítási márka nevében szerepel a „rock” szó, és ez a Plymouth Rock. A kreatív ügynökség ezért azt javasolta, hogy ezt a kapcsolatot egy egyszerű konstrukcióval tegyék kitörölhetetlenné: Miközben az ügyfél pozitív biztosítási élményt él át, egy rockénekes azt harsogja: „You got Plymouth Rocked!” A biztosítótársaság pedig úgy gondolta, Halford lenne legaktuálisabb erre a szerepre. A reklámokat nézve azt mondom, igazuk volt. Ha ilyen spotok mennének a magyar tévében, én se kapcsolnék el az adott csatornáról.

 

 

Rob Halford azt nyilatkozta a közös munkáról: „Jó érzés, hogy én lehetek az első heavy metal zarándokatya, aki ellátogat a Plymouth Rockhoz. Roppant szórakoztató volt ez a projekt.” Tim Cawley dalszerző, aki a kampány három filmjének zenéjét és szövegét írta, így áradozott: „Rob Halforddal stúdióba menni? Ennél jobb munkanapod nem is lehet! Ne hagyd, hogy a fenyegető morgása megtévesszen! Rob teljesen laza és együttműködő volt – hozta a rocksztár karizmáját a hangstúdióban és a forgatáson is.” A zenét a phoenixi Premier Studiosban vették fel Jeremy Parker producerrel, aki a Disturbeddel, a Mudwayne-nel, a Slipknottal, a Godsmackkel és az Evanescence-szel való munkáiról ismert.

Cawley szerint „egy több mint egy évtizeddel ezelőtti Virgin Mobile-reklámban való cameótól eltekintve ez Rob első reklámszerepe.” Az ezen a héten induló kampány – amely lakás- és gépkocsibiztosításokat, valamint hasznos online eszközöket hirdet – televízióban, online videókon, bannereken és rádióban lesz látható/hallható – persze nem nálunk, hanem Amerikában. Mi viszont bemutatjuk a három klipet, melyekkel esetleg te is összefuthatsz a YouTube böngészése közben.

Megosztás