A nemzetközi ötösfogat animációs klipjében egy ‘Szárnyas fejvadász’-hoz hasonló akciódús sci-fi történetbe csöppenünk. Molnár Máté, a zenekar basszusgitárosa ezúttal is szolgált exkluzív részletekkel a megjelenés körüli bonyodalmakról.

Beast In Black 2021

Merülj el Japán fővárosának izgalmas világában, a folyamatosan vibráló éjszakai életben, a veszélyes kísértések között! A metál hősei megjelentették legújabb videóklipjüket One Night In Tokyo címmel, ami már a második kislemezdal az október 29-én érkező ’Dark Connection’ albumról.

 

 

Anton Kabanen gitáros így mesélt a dalról: „Mi lehet jobb, mint Tokióban tölteni egy éjszakát? Így van, semmi! Ha a heavy metalnak, az italo discónak és az eurobeatnek ez a túlhajtott hibridje nem villanyoz fel és nem repít át a hipnotizáló és izgalmas Tokió futurisztikus álomvilágán, akkor egyszerűen nem vagy eléggé, őrült, esztelen bolond [Crazy, Mad, Insane – honnan is ismerős?] ahhoz az utazáshoz, amelyre csak a Beast In Black vihet el. Ha velünk tartasz, jobb, ha becsatolod magad!”

Molnár Máté, a zenekar basszusgitárosa magazinunknak mesélt a klip készítésének körülményeiről, illetve az éjféli premier időpontjának kiválasztásáról: „Elég nagy projekt volt a One Night In Tokyo klipjének elkészítése, mert a készítőknek mindössze 1 hónapjuk volt arra, hogy az ötletekből egy komplett mozgóképi világot alkossanak. Volt egy kis szokásos csúszás is, és végül csak egy nappal a premier előtt kaptuk meg a végleges verziót. Így igazából időnk sem volt bereklámozni a klipet, mert nem volt kézzelfogható anyagunk, illetve nem tudtuk, hogy egyáltalán kész lesz-e időre (nevet). Ehhez képest egész szépen fut a videó, remélhetőleg ennek is meglesz a napi 100 000-es nézettsége, mint az előzőnek. A premier furcsa időpontjáról annyit, hogy ezzel nem az amerikai közönségünknek akartunk kedvezni, sokkal prózaiabb okai voltak: Minden lemezmegjelenés előtt kihozott kislemezdal hivatalos megjelenésének napján 0 óra 0 perckor a YouTube automatikusan generál egy videót a dalból, illetve a lemez borítójából, és azonnal közzé is teszi. Ez nemcsak a megtekintéseket veszi el a hivatalos videókliptől, hanem a zenekartól is a lehetőséget, hogy a dalhoz kitalált látványvilágot (ez esetben videóklipet) egyszerre tálalja a nézőknek. Nyilván ez egy olyan klipnél nem annyira lényeges, ahol a zenekar csak eljátssza a dalt néhány kamera előtt, azonban olyan videók esetében ez nagyon lényeges, amelyeknek van sztorija vagy mélyebb mondanivalója. Mi most mind a három klippel, amit a lemezmegjelenés előtt kihozunk, erre törekedtünk. Szóval nekünk nagyon lényeges volt, hogy a nézők egyszerre kapják meg az audió és a vizuális élményt is. Ennek kivitelezése sok nehézségbe ütközött, de a kiadónk, a Nuclear Blast nagyon segítőkész volt mindenben, így gördülékenyen ment az egész folyamat. Te is kérdezted a beharangozó videóban látható fura fizimiskánkat (nevet). Annyit elárulhatok, hogy az új lemez harmadik klipjének forgatásán vettük fel azt a kis promóciós anyagot. Egy igen egyedi és izgalmas klipet forgattunk éppen a Moonlight Rendezvous videónkat is készítő stábbal, ami a terveink szerint a lemezmegjelenés napján kerül majd nyilvánosságra. Amúgy többen írták nekünk, milyen szerencsések vagyunk, hogy a kiadó és a menedzsment megfinanszíroz ilyen grandiózus videókat. Az igazság viszont az, hogy ezek saját zsebből készülnek. Szerencsére megvannak a megfelelő csatornáink, hogy egy normál forgatás töredékéért tudjuk ezeket megcsinálni, viszont így sokkal több melónk is van velük, mivel szinte mindent mi magunk csinálunk, illetve a rendező hölgy elkötelezettsége és érdemei megkérdőjelezhetetlenek.”

Megosztás