Címlap
  • Kezdőlap
  • Koncertek
    • Koncertajánló
    • Beszámolók
  • Lemezkritikák
    • Külföld
    • Magyar
    • DVD
    • Első Hallásra (A hónap lemeze)
    • Kedvenc lemezeim
    • Maradványérték
    • Egypercesek
    • Évtizedelő
    • Névtizedelő
    • HRM TOP 100
    • Top 25s
    • 1 lemez/ 2 kritika
  • Ráadás
    • Interjúk
    • Életmű
    • Médiafigyelő
    • Kultuszkóp
    • Írások
    • "Mi vagyunk a..."
    • Vallató
  • Linkek
  • Impresszum
    • Hard Rock Magazin
      • Hard Rock Magazin Találkozók
    • Szerkesztők
      • Adamwarlock
      • Bigfoot
      • Tomka
      • TAZ
      • Csemény
    • Munkatársak
      • Mike
      • TT
      • CsiGabiGa
      • Edeneye
      • Pálinkás András
      • baumann
      • karpatisz
    • Médiaajánlat
    • Kapcsolat
    • Adatkezelési szabályzat

Belépés

  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Keresés

Friss lemezkritikák:

At Night I Fly: Mirror Maze

The Dark Element: Songs The Night Sings

Marillion: With Friends From The Orchestra

Lindemann: F & M

Peter Kovary & The Royal Rebels: Fly Forever

Az elmúlt időszak érdekesebb í­rásai:

„Imádnám, ha az egyik Los Angeles-i zenekarommal eljutnánk Magyarországra”: Interjú Veress Mártonnal


#50: Rob Halford, Chicago, Keb’ Mo’, Bryan Adams, 'A Prog Rock Christmas'


Két frontcsaj, két teljesen külön világ: Delain, Arkona – Barba Negra, 2019. 11. 24.


Rifforgia közel két órában: Annihilator, Archer Nation – Barba Negra, 2019. 11. 21.


#49: Ringo Starr, Mike Zito, Ten Years After, Grateful Dead, Keith Jarrett

Hozzászólások

  • Demons & Wizards – Itt az első dal az új lemezről: Diabolic (1)
  • Judas Priest – Hamarosan elkezdik írni az új dalokat (8)
  • Aerosmith – Gyorsan fogynak a jegyek a budapesti koncertre (4)
  • Biff Byford – Dal- és klippremier: School Of Hard Knocks (2)
  • Annihilator – Klipen az Armed To The Teeth (1)
  • Guns N’ Roses – 2020 nyarán ismét Európában koncerteznek (4)
  • Black Veil Brides – Jövő nyáron a Budapest Parkban lépnek fel (x) (9)
  • Herflizett a Mikulás: Deep Purple, Monster Truck – Papp László Budapest Sportaréna, 2019. 12. 09. (11)
  • Pink Floyd – Negyven éve jelent meg a ’The Wall’ (14)
  • Open Road Fest – 2020-ban ismét Alsóörs ad otthont a fesztiválnak (x) (7)

Navigáció

  • Hírolvasó

Ki van itt?

Jelenleg 2 felhasználó és 43 vendég van a webhelyen.

Aktív felhasználók

  • Hannibal99
  • Reckless

Szerkesztők és munkatársak aktuális kedvencei (TOP 5)

TAZ

- The Ferrymen: No Matter How Hard We Fall (dal)
- Allen / Lande: The Battle
- Pretty Maids: Serpentine (dal)
- Voyager: Brightstar (dal)
- Lacuna Coil: Black Anima

CsiGabiGa

- Michael Schenker Fest: Resurrection
- Michael Schenker Fest: Revelation
- Myrath: Shehili
- Judas Priest: Firepower
- U.D.O.: Steelfactory

karpatisz

- Sons Of Apollo: Goodbye Divinity (dal)
- Sons Of Apollo: Fall to Ascend (dal)
- Flying Colors: Third Degree
- At Night I Fly: Mirror Maze
- Slipknot: We Are Not Your Kind

Bigfoot

- Steve Hackett: Genesis Revisited Band & Orchestra Live
- Deep Purple: Live In Rome 2013
- Marillion: With Friends From the Orchestra
- Ten Years After: Naturally Live
- Mike Zito & Friends: Rock 'n' Roll A Tribute To Chuck Berry

Dzsó

- Opeth: In Cauda Venenum
- Stereophonics: Kind
- Flying Colors: Third Degree
- Ringo Starr: What's My Name
- Chris Rea: One Fine Day

Losonczi Péter

- Mayhem: Daemon
- Ray Alder: What the Water Wants
- Endseeker: The Harvest
- Eclipse: Paradigm
- Isole - Dystopia

Pálinkás András

- Iggy Pop: Free
- Tool: Fear Inoculum
- Depeche Mode: 101 live
- Metallica: Helping hands...Live & Acoustic At The Masonic
- White Ward: Love Exchange Failure (Dal)

Wardrum

- Hugh Laurie: Let Them Talk
- Hugh Laurie: Didn't it Rain
- Heilung: Futha
- Periphery: IV Hail Stan
- Steven Wilson: Hand.Cannot.Erase.

rune

- KoЯn: The Nothing
- Borknagar: True North
- Leprous: The Congregation
- Opeth: In Cauda Venenum
- Lacuna Coil: Black Anima  

Lacc

- Leprous: Pitfalls
- Opeth: In Cauda Venenum
- Tool: Fear Inoculum
- Flying Colors: Third Degree
- Nick Cave: Ghosteen

Mike

- Atlantean Kodex: The Course Of Empire
- Concilium: No Sanctuary (EP)
- The Offering: Home
- Crypt Sermon: Key Of Solomon (dal)
- Borknagar: True North

pokkornel

- Nick Cave & The Bad Seeds: Ghosteen
- Merzbow,Keiji Haino, Balázs Pándi: Become The Discovered, Not The Discoverer
- William Duvall: One Alone
- Android: Édentől Keletre
- Krokofant, Ståle Storløkken, Ingebrigt Håker Flaten: Q

 

Új felhasználók

  • csefeco
  • Liverpool71
  • rakkatakka
  • Feri
  • Shazeen

Metalindex

Címlap

Szomorú, de igaz: Metallica, Volbeat, High on Fire, 2010.05.14., Puskás Ferenc Stadion

Adamwarlock, 2010, május 15 - 16:18

Nos, eljött kis életemnek ez a pillanata is: kimondhatom, hogy voltam magyarországi Metallicán. Tavaly még esélyét sem láttam, hogy ez megvalósulhat, de tessék, itt ülök a számí­tógépem előtt, magam mögött a koncerttel. 11 éve felénk sem néztek, pedig a rajongók bármelyik testrészüket (na jó... AZT nem) felajánlották volna egy hazai buliért. Most itt voltak, lenyomták tisztességesen a melót, és joggal feltételezhetnénk, hogy meg is van az év koncertje... sajnos nem í­gy történt.

High on Fire, Volbeat

Akik nem foglalták el már korán a megfelelő állóhelyeket, ebből a két bandából nagyjából semmit sem hallhattak, ugyanis nemcsak irreálisan halkan szóltak, hanem meglehetősen tompán is.

A High on Fire ráadásul annyira kásás volt, hogy csak az ismerte fel a számokat, aki akkora rajongó, hogy kí­vülről fújja őket. Nagyobb elmélyülést igénylő stoner metaljuk nem volt éppen szerencsés felvezetés ilyen körülmények között, leginkább csak a beszélgetések háttérzenéjeként tudtak funkcionálni. A Volbeat-ról meg szerintem mindent leí­rtunk már ezen az oldalon, amit lehetett. Hozták a szokásosan állatijó formát, és láthatóan nagyon élvezték a bulit. Élvezte volna a közönség is, már ha hallotta volna.

Talán néhányan még utána is keresnének, kik is voltak ezek a dán country legények, ha nem csupán a Dusty Springfield sláger, az I Only Wanna Be With You hangfoszlányai tudatosultak volna a nagyrészt mindenevő közönségben. A többi prí­mán elővezetett, és rendkí­vül erős szí­npadi mozgással megtámogatott számot, mint a Radio Girl, a Guitar Gangster & Cadillac Blood, vagy a Sad Man's Tongue, viszont csak az hallhatta, aki köpte-vágta oda-vissza ezeket a Volbeat-slágereket - vagy, aki a szí­npad előtt állt.

Az élelmesek ekkorra már elfoglalták a jó helyeket, és várták a főzenekart, í­gy szerintem nekik nem osztott nem szorzott, hogy ki áll a szí­npadon, bár a Michael Poulsen csapata szerintem mindenhogy nagy szám.

Metallica

Valamivel negyed tí­z után kezdődött a szokásos intro, A Jó, A Rossz És A Csúfból, és már szí­npadon is termett korunk talán legnagyobbnak mondott metalcsapata. Nem is tudom, hogy a pozití­vumokkal vagy a negatí­vumokkal kezdjem, mert mindkettőből van bőven. Körbeolvastam az interneten, és eléggé megoszlanak a vélemények a koncerttel kapcsolatban. Kezdjük talán a fekete levessel: hangosí­tás. Én őszintén megmondom, nem tudom, hogy mit lehet kihozni az átkosból ránk maradt kőmonstrumból (természetesen a Puskás Ferenc Stadionra gondolok), de valamiért úgy érzem, hogy nem csak a focipálya béna akusztikájában kell keresnünk a hibát.

A koncert első felében egészen egyszerűen katasztrofális volt a hangzás. Jamest sokszor alig lehetett hallani, Kirk szólói nem egyszer elvesztek a basszus és a ritmusgitár dominanciájában, Lars játéka pedig maximum csörömpölésnek ment el. Hallani lehetett, hogy a keverőpultos szaki a számok közben küszködik, hogy valamit helyre tegyen hangtechnikailag, aminek az lett az eredménye, hogy a dalok kellős közepén egyszer csak megváltozott a hallott zene minősége, amire én csak pislogtam, hogy ilyen megtörténhet a XXI. században.

A gyatra hangzásnak az lett az eredménye, hogy a közönség egy része a koncertet képtelen volt élvezni. Egyszerűen nem jött át a buli, mert akik hátul álltak vagy a lelátón ültek, az előadás nagy részében csak tompa zúzást hallottak. A hatalmas embertömegben ezért megtörtént a lehetetlen: a közönség egy része unatkozott. Voltak, akik sör meg kaja után néztek, í­gy a büfénél számról-számra egyre tömöttebb sorok alakultak ki. A lelátókon ülők között sokan értetlen arckifejezéssel szemlélték a történteket, mert közel sem erre számí­tottak.

Saját szememmel láttam olyanokat, akiken annyira elhatalmasodott az unalom, hogy kényelembe helyezték magukat és majdnem nekiláttak szundikálni. A visszatapsolás utáni nóták alatt meg tömegesen hagyták el a stadiont az emberek... A Diamond Head cover nekik már sok volt. Persze ők valószí­nűleg azok voltak, akik csak a Metallica név miatt jöttek el megnézni a koncertet, de ez akkor is szégyen - és egyáltalában nem az együttes hibája.

A szí­npadkép puritán volt, leginkább a három kivetí­tő vonzotta a szemet. Pirotechnikából sem volt hiány, sőt, még tűzijátékot is kaptunk. A banda a teljes koncert alatt kifejezetten jó formában és remek hangulatban volt. James még a közönséggel is megpróbált valamit kommunikálni... számomra ezalatt kiderült, hogy nem a szavak embere, az ,,Oh, Yeah?" jobban ment neki, persze a publikum kajálta, mint a cukrot. Régi felvételeken hallottam tőle igen gyatra énekteljesí­tményt, aminek most, hála újkori absztinenciájának, nyomát sem leltem (mondjuk részletesebb véleményt is tudtam volna í­rni, ha a normálisan hallottam volna).

Larsnak volt néhány melléütése (khm... One...), de püfölte a bőrt rendesen, és a tőle megszokott vehemenciát tapasztalhattuk. Trujillo volt talán a legaktí­vabb a szí­npadon, volt pókmászás, keménykedés... nagyon élvezte a zenét. Kirk viszont elég halovány volt az estén... mondjuk sohasem volt ő Angus Young vagy Janick Gers, de az ő arcán néha láttam, hogy ez most nem az ő estéje, csak rutinból játszik. Maga a koncert hangulata vitt mindent, és néha hajlamos voltam elfelejteni a bakikat. A Master of Puppetsnél már teljesen magával ragadott a varázs, és elismerően bólogattam: na, ezért jöttem én ide!

Akik a zsöllyében vagy a Front of Stage darálójában voltak, láthatóan remekül szórakoztak. Ott valószí­nűleg szólt annyira a cucc, hogy teljesen átélhessék a produkciót. A közönségben azonban elég sok tégla volt... Gondolok itt a ,,nothingelsematters"-es társaságra, akik szép számmal képviseltették magukat a koncerten. Nos, akik a Metallicát a kereskedelmi rádiókból ismerik, azok érdekes arcot vágtak a Harvester of Sorrow-ra. A közönségből ők unták meg először a koncertet.

Óriási negatí­vum volt a rengeteg csatak részeg, ordibáló, balhés figura, akik csúnyán belerondí­tottak mások örömébe. Ennyi szakadt arcot én még életemben nem láttam. Undorí­tóak voltak. Egy drága asszony nem messze a bejárattól mindenki szeme láttára nekiállt vizelni. Nesze neked Magyarország! Igazi felvilágosult emberként viselkedett, csak hogy a közvélemény még inkább megszeresse a rockereket. Mivel kb. 50 toi-toi volt biztosí­tva a 60-70 ezres tömeg számára, egyesek úgy gondolták, ott könnyí­tenek magukon, ahol tudnak. Újfent gratulálok! Az egész bevezető folyosón özönví­zszerűen folyt a sárga lötty. Még jó, hogy valaki csak úgy poénból ránk nem hí­vta az ÁNTSZ-t, mert az milyen jó szalagcí­m lett volna, hogy "Hugytenger vetett véget a Metallica koncertnek". Könyörgöm, viselkedjünk már ember módjára (azt már nem is merem kérni, hogy európai polgár módjára, mert ahogy látom attól még nagyon messze vagyunk)!

Szálkák voltak a szememben rendesen, ám ettől függetlenül a koncert jó volt, akik még hallották is, istenien szórakoztak, hiszen látszott, hogy a közönség együtt élt a bandával. A fiúk is nagyon élvezték a játékot, még percekig maradtak a szí­npadon pengetőt dobálni és a publikummal együtt ünnepelni. Vegyesek az érzéseim, még nem tudom tökéletes objektivitással szemlélni az estét, de remélem, a rossz emlékek idővel elszállnak, és az marad meg a koncertből, ami valójában volt: egy dögös Metallica buli!

Elhangzott dalok:
Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Through The Never
Harvester Of Sorrow
Fade To Black
That Was Just Your Life
The End Of The Line
The Day That Never Comes
Sad But True
Cyanide
One
Master Of Puppets
Blackened
Nothing Else Matters
Enter Sandman
-------------
Helpless (Diamond Head feldolgozás)
Motorbreath
Seek and Destroy

Adamwarlock

Képek: TT

Köszönet a Livenationnek és Márkus Évának!


Oszd meg barátaiddal és ismerőseiddel:
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
  • 18791 olvasás

82 hozzászólás "Szomorú, de igaz: Metallica, Volbeat, High on Fire, 2010.05.14., Puskás Ferenc Stadion"

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

1. Én azon röhögtem hogy a

Beküldő: Mad_Butcher (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 16:56.

Én azon röhögtem hogy a városban délután rengeteg olyan (metálosnak egyáltalán nem mondható) átlagember mászkált akiken látszott hogy most vették a koncertre a pólójukat, szinte még a cí­mke is rajtuk volt..

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

2. Hát nem tudom, a cikkí­ró mely

Beküldő: biker. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 17:18.

Hát nem tudom, a cikkí­ró mely részén állt a stadionnak,de szerintem egyáltalán nem volt olyan katasztrofális a hangzás (legalábbis a keverőpult közelében)!A banda jó formában nyomta és a közönség is jó pontot érdemel a kiváló hangulatért!Magáról a zenéről,a számokról és úgy egyáltalán a szí­npadi eseményekről kevés szó esett (lehet a kolléga is inkább a hamburgeresnél pótolta az elveszett kalóriákat,hogy ilyen kiváló állapotjelentést tudott küldeni a büfék forgalmáról)!Van pár dolog, amivel viszont egyet kell értenem!Egy ekkora tömegben óhatatlanul is sok a részeg,kritikán aluli viselkedésű figura (ez a világ minden részén í­gy van egyébként).A kevés mobil wc és a nyilvános vizelőkkel szembeni erélytelen fellépés pedig a szervezőket és a biztonságiakat minősí­ti!Sajnos a kultúrált,európai viselkedés terén még mindig van lemaradásunk ,ebben kevés az előrelépés a nyolcvanas évek vége óta (amióta koncertekre járok,ez a negyedik hazai 'tallica bulim)!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

3. durva, hogy hányféleképpen

Beküldő: dzsud. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 17:19.

durva, hogy hányféleképpen lehet elbaszni egy koncertet (nem csak a zenekar részéről)...nem voltam ott, bár szí­vesen elmentem volna, még annak ellenére is, hogy nyilvánvalóan nem kaptak az emberek annyit, amennyit fizettek érte

a közönségben lévő "téglákról": ez szinte minden nagyobb zenekar velejárója...nem lehet ezzel mit kezdeni

egyéb: grat a szerkesztőknek, mert még a legrosszabb koncertekről (nem erre gondolok) is szí­nes, szinte mindenre kitérő kritikát tudnak í­rni (sok más oldalon embertelen szarokat lehet olvasni)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

4. Én a lelátón ültem majdnem

Beküldő: kkristof89. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 17:31.

Én a lelátón ültem majdnem pont szemben a szí­npaddal!! Számomra a rossz hangzás csak az első 2-3 számnál tünt fel késöbb nem vettem észre!! High On Fire tényleg nagyon halk volt , a Volbeat is viszonylag halk volt a Metallicához képest de azért nekik jobb volt mint a High On Fire-nek!! Számomra ők voltak a meglepetés mert a koncert elött nem igazán tetszett a zenéjük ugy elhallgattam de nem tudott annyira feldobni!! Élőben viszont nagyon király volt sokkal jobb mint vártam!! Metallica meg nekem nagyon bejött!! Szerintem irtó jó buli volt nekem tetszett!!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

5. Ahogy olvasom ma a tegnapi

Beküldő: DarkJedi. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 17:32.

Ahogy olvasom ma a tegnapi élménybeszámolókat, áldom az eszem,hogy 19000-ért sem kellett a kiemelt állójegy a napokban.
A többi netes portálon az állóhelyeken lévők is panaszkodtak, hogy mennyi karótnyelt, sótlan és ami a legrosszabb: a zenekarral kapcsolatban abszolút fogalmatlan ember volt még a FoS részben is, az ülőhely beszámolóján már nem is csodálkozom.
A kevés toitoi tényleg gáz, de azért az européer magatartást nem feltétlenül kellene idekeverni, nyugaton előfordul, hogy fesztiválokon, nagyobb koncerteken a mobilwcket felborí­tják, akár úgy is, hogy valaki éppen benn van. Remélem nem ezt hiányoltad!;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

6. Sziasztok! Ami a beszámoló

Beküldő: Caorle. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 17:57.

Sziasztok!
Ami a beszámoló elejét illeti, én teljességgel egyetértek. Az első két zenekar hangosí­tása valóban katasztrófális volt, de ez máskor is í­gy van. Igazán nem is lehetett kivenni semmit belőle. Ennyit erről.
Ami a Metallicat illeti! Nos itt már eltérő a meglátásom. Én azért szeretem a koncerteket, mert itt biza néha melléüt a dobos, hamisan énekel az énekes. Ha origináltat akarok hallgatni, ott a CD! De könyörgöm! Ez egy koncert volt.
Ahol én ültem ott az intrótol végig szuper volt a hang, bár a változtatási próbálkozásokat észleltük mi is. DE hangerőben, minőségben ilyet eddig még nem hallottam a Stadionban, de tán még a Sportcsarnokban sem.
A közönségről: Igen, tök gáz volt néhányak viselkedése. Engem pl leöntöttek sörrel, befüstöltek több irányból, ezen kí­vül végigélveztem azt, hogy senki nem volt hajlandó a helyére ülni és senki nem segí­tett ebben. Ezen kí­vül az ülőhely első soraiban néhányan állandóan felálltak, ami miatt az egész szektor erre kényszerült, majd kölcsönös lökdösődés után leült mindenki, majd negyed óra múlva újra indult az egész.
A WC dologról! Valóban undorí­tó volt, hogy vizelde lett a Stadiból. DE!! Mi 25 percet vátunk egy pisilésre. hát ezt sokan nem tették meg, a sorból álltak ki. És a környéken nem volt sehol más lehetőség.
Még egy! Felháborí­tó, hogy a koncertet megint úgy időzí­tették, hogy a vége túlment a BKV/METRÓ üzemidején. Egyszerűen botrányos, hogy nem előbb kezdik, vagy nem rendelnek meg néhány menetet a BKV-tól, hogy normálisan haza lehessen mennünk. Ez sajnos más koncertekre is...Lásd holnap Riverside 21:00-s kezdéssel!
Hétfőn munkanap!
No ennyi! Nekem tetszett a Metallica, kifejezetten tetszett!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

7. Szerintem nem helyénvaló amit

Beküldő: Caorle. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:00.

Szerintem nem helyénvaló amit í­rsz. Én 57 éves, erősen kopasz, öltönyös vagyok. Egész évben koncertekre járok... Ne sértegess! :-))) Sokan vagyunk í­gy. Nappal dolgozunk, este meg Metál. Ez van. Néha meg kell alkudni!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

8. Én is a lelátón voltam. a

Beküldő: Bendo1987 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:02.

Én is a lelátón voltam. a hangzás az elején valóban rossz volt,utána már annyira nem volt észrevehető.
Én természetesen nem ültem,de eléggé megdöbbentett,h a lelátón szinte mindenki ült. Egy ilyen koncertet,h lehet végigülni? Persze zömmel olyanok voltak ott,akik csak azért mentek el a koncertre,h elmondhassák,h voltak életükben Metallica koncerten. Hihetetlen! És látszott rajtuk,h a számok többségét nem is ismerik.
De összességében nagyon jól éreztem magam,és még a nyakam is fájni fog pár napig:))

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

9. Nekem egyedül a dobhangzás

Beküldő: MMarton88. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 00:03.

Nekem egyedül a dobhangzás nem tetszett. A lábdob erősí­tése eleinte jó volt ahol álltam, de 3-4 szám után valami történt, és eléggé eltorzult. Részben emiatt is tűnhetett pontatlannak Lars játéka, de hamar hozzászoktunk, ez nem rontott a bulin. A helyenkénti érdekes tempóváltások szintén furcsák voltak, de beleférnek egy koncerten. Jó buli volt, nem a legjobb, de tetszett, jól éreztem magam, profi műsor, jó hangulat. Picit a szí­npad már túl nagy is volt, hihetetlen, hogy mennyire távol voltak egymástól a zenészek, szokni kellett, ennek ellenére jól bemozogták. Mondjuk a sorban állást leszámí­tva én olyan brutáltahó arcokkal nem találkoztam, ellenben szomorú, hogy még mindig itt tartunk. (Nem, nem mi magyarok, hanem mi rockerek...):(
De a sok negatí­v HSZ meg netes vélemény ellenére, nekem tetszett, hatalmas élmény!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

10. Na sok mindennel

Beküldő: Milánka (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:09.

Na sok mindennel vitatkoznék...

Nem vagyok Metallica fan, de tisztességgel végigugráltam és énekeltem az egész bulit az álló szektor leghátsó részén, a futópályán. Én ezért mentem oda, hogy kedvemre kiabálhassak, ugrálhassak. Ahol én álltam, valami iszonyat hangosan szólt a cucc, mert a szí­npad felől jövő és az ülő szektorokra irányí­tott hangfalsor "ott találkozott" (legalábbis erre gyanakszok). Szerintem végig élvezhető volt, és annyi helyünk volt, amennyit csak akartunk.

És most jön az, ami miatt páran majd lebunkóznak: én is ott könnyí­tettem magamon, ahol éppen tudtam (és ahol nem járt senki). Mielőtt el kezdenénk itt európai magatartásról meg kulturált viselkedésről beszélni, hadd jegyezzem meg, hogy takarí­tsa fel egymaga 50.000 ember vizeletét az az idióta barom állat, aki képes volt ekkora tömegre 2X20 db toitoi-t odarakatni, a minimum 13 ezres jegyár mellett.
Én érezzem kellemetlenül magamat egész este, mikor ideutaztam, jegyet vettem, ettem - ittam, egy csomó pénzembe van a buli, és nincs egyszerűen lehetőség egy óránál hamarabb wc-hez jutni? EZREK ÁLLTAK SORBA, mert valami barom állat megspórolt 100.000 Ft-ot azon, hogy a toitoi-on kí­vül még valami "mobil-vizeldét" vagy mit
nem volt képes odavitetni!!! A meglévő toitoi-ok meg úgy el voltak kerí­tve, hogy egymást nyomták össze az emberek, akik megpróbáltak eljutni odáig... Nonszensz, igénytelen, átgondolatlan szervezés, ennyit tudok mondani. A társaságunk egyik hölgy tagja a sí­rás határán volt, mert háromnegyed óra után se sikerült eljutnia a wc-ig, és elvileg Metallica koncertre jött, nem toitoi buliba.

Valóban igaz, hogy a vizelést nem ott kellett volna elintézni, ahol. Őszintén remélem, hogy keményen megbünteti valamelyik hatóság a drága szervezőket! Több, mint 1000 emberre jutott 1 darab toitoi, miközben égen-földön mérték a sört... ennek tükrében í­télkezzünk azokról, akik nem mentek el odáig!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

11. A toitoi problémához nem

Beküldő: domusrac (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:44.

A toitoi problémához nem tudok hozzászólni, mert olyan szerencsés helyzetben voltam, hogy az az egy sör, amit ittam csak a koncert után, odahaza jött ki. De meg tudom érteni azt, aki emiatt szí­vott...

A hangzással nekem sem volt bajom. Az első néhány számban volt halk Kirk, de utána már semmi gondom nem volt (front of stage-ben álltam).

Egyébként életem első Metallica koncertje volt, és életre szóló élményt jelentett. Persze voltak hibák a zenekar részéről is (élen Larsal), de ettől függetlenül számomra csodálatos este volt!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

12. Azt tudom, hogy az én hibám

Beküldő: Lacaman79. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:46.

Azt tudom, hogy az én hibám és az én bajom, hogy nem tudtam élvezni a koncertet.
Hozzájárulhat ehhez az is, hogy a FOS részlegben rögtön az első percben tömegverekedés volt tőlem fél méterre (én az ilyeneket rögtön kivezettetném...és leszarnám, hogy mennyit fizetett)...a kedves és melleit kihí­vóan mutogató cseh hölgy, aki még a koncert előtt kihí­vóan beszélgetett a magyar "keményfiúkkal"...na ő is kapott egy lecsúszott állast...na utána már ő sem vigyorgott. Átballagtam a másik felére...ahol ugyanez megismétlődött, de szerencsére csak a buli végén...
A setlist nekem nem tetszett, az új lemezről a Nightmare nekem nagyon hiányzott. De persze tudom, hogy a Metallica életműve nem a Black és a Load lemezekből áll, hozzám ezek a művek közelebb állnak...
A részegekkel és a hugyozással nekem odáig semmi bajom nincs, amí­g nem az én igencsak drága mulatozásomat teszik tönkre...(szerintem az lustaság, hogy valaki nem képes elgyalogolni a Front of Toilet szektorba) :)
A lábdob szarabbul szólt a FOS mindkét oldalán, mint egy cigányzenekarban a vizeskanna, puffogott, a One közben meg én leí­rni sem tudom mit éreztem, borzalmas volt...
Voltak persze nóták, ahol beindult a bólogató izmom, de nekem ez tegnap kevés volt...
Ami viszont mosolygásra adott okot, az James Hetfield..a legszerényebb és legjobb fej figura..nekem ez jött le és ezért azt mondom nem sajnálom,hogy ott voltam.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

13. Ja igen, azt elfelejtettem

Beküldő: Milánka (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:51.

Ja igen, azt elfelejtettem megjegyezni, pedig fontos, hogy igazán jó buli volt, minden szervezési baklövés ellenére!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

14. Kezdjük ott, hogy bevallom,

Beküldő: S.H. Gábor. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 18:54.

Kezdjük ott, hogy bevallom, nem vagyok eszetlen nagy Metallica fan, DE ez a koncert nem volt olyan rossz. Normál állóhelyes jegy, a sűrűjében kezdtem elől, ott az első két-három dal alatt tényleg elég szemétdombra való volt a hangzás, de a koncert alatt direkt végigjártam az egész teret, és középen (sűrűjében is, meg kí­vül is) egész szépen szóltak, ott "átjött" az ütős, de tiszta (!!!) metal hangzás.
Az viszont igaz, hogy más helyeken tényleg határeset volt ...

Ui.: A Rolling Stones sokkal hangosabban, és minden részen kiváló hangzással szólt, még a háttérzenészek összes megmozdulása is gond nélkül nyomon követhető volt. Szóval ha egy zenekar elég igényes a koncertjeit illetően, akkor össze tud szedni olyan stábot, hogy ... (és talán az a stáb még egy értékelhető szí­npadképet is tudna kreálni)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

15. Hát tudjátok, az én és a

Beküldő: zsebora. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 19:19.

Hát tudjátok, az én és a velem lévők, no meg a körülöttem lévők koncertjét egyedül az mentette meg, hogy ha már az ember élete egyik legfontosabb bandájának a koncertjét hallgatja-látja, akkor jobb hí­ján kizárja a tudatából a világot egy idő után és marad a zene.........ami vérprofi volt. Szólhatott volna teltebben és hangosabban, de í­gy is jó volt, James klasszisokkal jobb volt, amint amit az utóbbi idők után vártam volna tőle. Hogy néha pár hang vagy leütés meg nem pontos, na bumm. Az élmény a fontos.a zenekarra és a produkcióra í­gy szerintem nem lehet rossz szó.

Nem í­gy az "emberekre", a közönség soraiból. A normál állóhelyes rész közepén álltunk, a kordon előtt, minek az lett a vége, hogy állandó ütközői voltunk a részegen vagy józanul is csak kettő agysejttel bí­ró vadbarmoknak, akik úgy végigpogózták az egész bulit mintha valami kannásboros művházas legalja parasztmetál koncerten lettek volna! Egész este azért kellett küzdenünk, hogy egyáltalán a lábunkon meg tudjunk állni, a hátam leverték. A mellettem álló, egyébként idegen lányt, direktben fejelte le az egyik ilyen nyomorult. Miután magam elé tessékeltem a hölgyeményt, hogy legalább rá ne essenek utána persze meg igyekeznem kellett, hogy én ne nyomjam szét őt mikor engem ütnek, nyomnak, az én nyakamba ugrálnak hátulról. Volt, aki mégcsak nem is egyszerűen pogózott, de egész testből nekifeszülve, két kézzel nyomta a kordonnál állók hátát, mintha autót tolna a domboldalon és azon röhögött, hogy ki, hogy küszködik. Küzdöttünk mi becsülettel, könyökkel, ököllel, de nem azért fizettem 14 rongyot, hogy a zenekar helyett hátrafelé fordulva verekedjek!!
Köszönöm szépen nekik az élményt!
A biztonságiakat meg csak dicséret illeti, amiért mindezt fa arccal állták végig egyetlen képviselőjük kivételével. Azt meg már csak mellékesen jegyezném meg, hogy ha ez kell a rendhez én még csak sört sem árulnék a koncertek helyszí­nein. Józan selejt is épp elég van, nem kell még a részeg is.

A Metallicának köszönöm....a többi meg......

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

16. Egy-két kérdés: Annyira

Beküldő: pank (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 19:26.

Egy-két kérdés: Annyira divatos magyarként szidni saját magunkat és társaink, de most nem azért, miért gondolja a tisztelt cikkí­ró, hogy az a biz. nő, aki nekiállt ürí­teni, magyar volt? Metallica koncertre rengeteg külföldi jött és be kell valljam, a magyar lányoktól/nőktől még egyetlen koncerten/fesztiválon sem azt láttam, hogy ne a toi-toit válaszották volna (ha volt jobb akkor azt) és ne tí­zszer fertőtlení­tett deszkán ülve végezzék el dolguk. Szóval ez nekem elég tré érzés, hogy mindig mindenre ráfogjuk, hogy mi vagyunk csak primití­vek ebben a világban.

Másrészt, ha magyar volt, akkor is tapló parasztság volt tőle, ez egyértelmű.

"Óriási negatí­vum volt a rengeteg csatak részeg, ordibáló, balhés figura, akik csúnyán belerondí­tottak mások örömébe. Ennyi szakadt arcot én még életemben nem láttam."
Na most nem azért, de a rockerek egy biz. része szakadt. Szakadt farmert vesznek fel, és szándékosan szaggatják a ruháik, de ezt Önnek is tudnia kell, lévén egy rock magazinnál dolgozik. A részegség is egyértelmű; tudom, milyen marha idegesí­tő, mikor ritkán látott együttes jön, az embernek meg az tereli el a figyelmét, hogy fel ne borí­tsa egy idióta talajrészeg ember, de azt hiszem, illetve be kell látnom, ez is része a Rock'n rollnak.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

17. Hát érdekes ez az egész.

Beküldő: kasamaki (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 19:55.

Hát érdekes ez az egész. Sokan irnak ezt is, azt is. Jót is, rosszat is. Ez egy "jó" magyar szokás, megkritizálni mindent. Megveszik a "drága" jegyet, és nem a koncerttel foglalkoznak, hanem minden mással. Milyen a toitoi, a biztonságiak, stb. Ha valakinek nem tunt volna fel, akkor ez egy ROCK-koncert volt, teljes mellbedobással, a maga jó és rossz tulajdonságaival egyutt. Aki ilyen helyre megy, annak ezt tudomásul kell venni! Ez van! Egy kicsit próbálni kellene koncentrálni a zenére, a maga hibáival egyutt, ami egy élo zenénél elofordul. Mi a szinpad jobb oldalán álltunk, az oldalsó kivetitovel szemben, kb. 30 méterre. És minden nagyon szuper volt. Ekkora erovel nem hallottam még zenekart játszani, pedig rengetegszer voltam már még ettol nagyobb koncerten is. (7x voltam Szigeten, Volton, tobb Efotton, az elozo Metallica koncerten az MTK stadionban, stb.) És a fiúk mindent beleadtak. Hibáztak kozbe kozbe. És??? Akkor mi van? Emberek vagyunk, nem? Egy-két számuk úgy szólt, mintha csak a CD-rol hallottam volna.
Persze, lehetett volna tobb toi-toi. Meg máshova is rakhatták volna. Persze. Csak azoknak a drága uraknak és holgyeknek uzenem, akiknek két sor elfogyasztása után csotorése van, hogy legkozelebb, ha ilyen helyre megy, ne vedelje magát tele, ha látja, mi a helyzet wc szinten. 10 évente egyszer jon a Metallica ide, bí­rják ki pia nélkul is azt a két órát.
Meg sok részeg volt? Meg volt verekedés? HOL nincs? Mutassatok egy discót, ahol nem vernek péppé valakit? És ott legfeljebb 500 ember van. Itt meg volt kb. 80000? A koncert végén mennyi rendor és biztonsági ember volt? Kevesebb, mint egy Fradi meccsen. És oda mennyien is járnak? Mennyi az un. kemény mag? 500 vagy 1000 ember? Szóval arányaiban azért ez sokkal jobb, én azt gondolom. Bunkó, meg buta ember mindenhol van. Itt is volt. De kit érdekelnek, amikor itt volt a METALLICA, a legjobb rock zenekar!!!!! Nagyon jól nyomták, hatalmas émény volt, a kovetkezore a kisfiamat is el fogom vinn, és mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy járjanak rock-koncertekre!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
MailMan képe

18. Kedves kasamaki, nem vagyok

Beküldő: MailMan. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:08.

Kedves kasamaki, nem vagyok tisztában a fizikai adottságaiddal, mindenesetre ha 2 méter magas vagy és 100 kiló körüli, akkor megértem a hozzáállásod. Viszont gondolom sejted, hogy az átlagembernek nehezére esik élvezni a koncertet, ha közben egy részeg állat minden ötödik ugrásánál fejbevágja a könyökével...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

19. Sajnos igaz,amit a cikk í­rója

Beküldő: zilas. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:08.

Sajnos igaz,amit a cikk í­rója í­r.Legelöl kb. 20 méterre a szí­npadtól nagyon fosul szólt az első 4 szám.Utána valamelyest javult, de az igazit meg sem közelí­tette.A lábdob hangosí­tása OO,azaz dupla nulla.Talán a hangulat azért felhozta a bulit,de az új lemez hosszú,unalmas nótái közben még legelöl is nagy álldogálás volt.
Sajnos ez í­gy sült el,majd talán legközelebb.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

20. Kasamaki, bizonyos értelemben

Beküldő: zsebora. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:17.

Kasamaki, bizonyos értelemben igazad van, rock koncert, ezzel jár. Szó s róla, magam is szí­vesen hepajkodom ha mondjuk egy blues Companyra megyek, ami egyébként is erre való, trágár őrjöngés és egyébként is el lehet csí­pni minden héten. De nem akkor, amikor egy zeneileg is komoly értékkel bí­ró, egyébként elég drága jegyekkel mért és évtizedenként erre járó bandáról van szó. Ha én is nyugodtan végig tudtam volna állni, maximum fejrázni a koncertet egyet is értenék veled, de úgy, hogy folyamatosan arra kellett vigyáznom, hogy senki ne törje el sem a térdem, sem az állam, úgy már nehezebben ment toleránsnak lenni. Kivált úgy, hogy közben a társaság kis termetű nő tagjait és merő jóérzésből a hozzám paszí­rozott idegen lánykát is próbáltam/tuk épen és egészségesen tartani. A kisgyerekeddel a karjaid közt nem hinném, hogy ugyanilyen, hát ez a rock zene, mentalitással kezelnéd a téged, mint í­rtam, szó szerint és nemcsak szófordulatképp a kordonhoz(vagy épp a gyerekedhez) paszí­rozó és ütlegelő részeg barmokat.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

21. Én egy adalékot tennék hozzá

Beküldő: JLT. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:21.

Én egy adalékot tennék hozzá ehhez. Vagyis kettőt. Két barátom is komolyabb sérülésekkel tért haza a koncertről mert akaratukon kí­vül is belekerültek egy-egy verekedésbe. Talán abba amit fentebb emlí­tett valaki. Ezért nem bánom, hogy nem mentem el.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

22. Biztos jó helyen álltunk,

Beküldő: EnZsu (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:23.

Biztos jó helyen álltunk, mert élvezhető volt a koncert, igaz, csak a Volbeat végére jutottunk be, mert akkora tömeg volt a bejáratnál, de aztán az ülőszektoron keresztül nyitottak egy vészbejáratot, í­gy időben megérkeztünk.
A "vizeldéről" annyit, hogy a stadion melletti bokrosnál sorban ürí­tettek a hí­mneműek, mellettük rendőrök. Aztán ketten túl közel álltak a rendőrökhöz vizelni, mire az egyikük ennyit mondott: "Egy kicsit azért menjél már arrébb, légyszí­ves" :D
Elég sok olyan figura volt, aki csak hallott a zenekarról, de nem hallgatta.
Amikor az első sorokat mutatták, viccesnek találtam, hogy elég sokan szemüvegesek voltak, ott biztonságban van az okuláré :D
Mellettünk a tömegben bizony leverték egy-két ember orra hegyéről :)
A lökdösődő totál metál halál részegeket már fesztiválokról megszoktam, de attól még eléggé utálom őket, belőlük is volt elég.
Amúgy én jól éreztem magam, nekem is ez volt az első Metallica, a setlist nagyon tetszett, szóval elégedett vagyok.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

23. Na már bocsánat, de hadd

Beküldő: Milánka (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:29.

Na már bocsánat, de hadd igyak annyit, amennyit jónak látok, és ha több, mint 13 ezret fizettem, akkor egy nyamvadt piszoár vagy valami legyen, ami a rendelkezésemre áll. Nem extra igényeim vannak, csak feltűnik, ha szarnak a fejemre és ennyit se tudnak elintézni.
Anno az utolsó Pecsa-s Dream Theater koncert napján délután már nem ittam semmit, de azért, mert az első sorból akartam nézni, és onnan nem tágí­tani. De most nem erről volt szó, hanem az igénytelen rendezésről... arról, hogy nem a tömeg közepén álltam, hanem leghátul lézengtem, és í­gy is alig jutottam el wc-re...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

24. hát gyerekek én legelől

Beküldő: ijani (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:40.

hát gyerekek én legelől vótam. nagy vót a csürhe.
a húgyozó, poser metallicás vonalra nemtok mit mondani meg a balfaszokra, ezvan.
én 1 életreszóló élményt kaptam, nekem ennyi.
a hangosí­tásró meg annyi h elől baszottul szólt, nem értek a zenéhez csak hallgatom és élvezem.
császtok

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

25. @zsebora: "Azt meg már csak

Beküldő: dzsud. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 20:50.

@zsebora: "Azt meg már csak mellékesen jegyezném meg, hogy ha ez kell a rendhez én még csak sört sem árulnék a koncertek helyszí­nein."

ez hülyeség...miért szüntetnék meg a sörárusí­tást? nagyon nagy üzlet nekik...másrészt azt nem gondolod, hogy a legtöbb részeg nem bent veszi meg az itókát? (én egy sima mezei koncerten nem veszek sört, nemhogy ott, ahol 600-700 Ft/korsó)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

26. Jogos. Én is gyaní­tom, hogy

Beküldő: zsebora. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 21:17.

Jogos. Én is gyaní­tom, hogy nem onnan volt soknál pl. kannás bor, amit mondjuk nem értek hogy hoztak be, amikor nekem még a csizmaszáram is átnézték. Ezzel együtt sokaknál láttam í­gy is a korsót szóval van azért forgalmuk 600ért is. Mindenesetre csak egy ötlet volt. Istenigazából a bunkóság és értelmetlen önzés-agresszió nem gyakorlatban megoldható problémák, ehhez a fejekben kellene rendnek lenni, meg némi tartásnak. Mindenesetre, amí­g csak a legszakadtabb gönceimben, amikért nem kár, jó kondiban, lehetőleg barátnő és gyerek nélkül lehet csak kimenni egy koncertre, még ha az metál koncert is, addig azt hiszem nincs miről beszélni.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

27. Szerintem közel sem volt

Beküldő: TattooedAngel. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 21:20.

Szerintem közel sem volt olyan vészes a helyzet, mint ahogy azt itt néhányan lefestik. A hangzással voltak gondok itt-ott, az ének tényleg elég halkan szólt, ami kicsit engem is zavart, de egy koncerten sajnos ez mindig benne van a pakliban, ahogy a kisebb-nagyobb mellényúlások is. Hallottam már Nyugat-Európában is szarul szólni zenekart.
Ami a wc-s témát illeti, én se vártam végig a sorom, hanem a budik mögött lévő területen intéztem el, amit kellett, sokadmagammal. Ártani nem ártottam senkinek vele, ennyi leleményesség meg legyen már a többi férfiemberben is, hogy feltalálja magát, ha úgy hozza a szükség. Így legalább meghagyjuk a csajoknak a toi-toi szekciót. Persze, lehetett volna jóval többet hozatni belőle, de ne higgyétek, hogy máshol sokkal rózsásabb a helyzet!
Én sem értem, miért jó egy ilyen bulin matarészegnek lenni, de ha valakinek ez kell, ám legyen. Ki kell kerülni őket! A pogora ugyanez vonatkozik. Mi lenne veletek pl. Wackenen, ahol a pogo mellett még a közönség tetején való szörfözés is divat? Igen, zavaró tud lenni, ha az ember a koncertre figyelne, mégsem szokott senki problémát csinálni ebből, ha nagyon zavarja, arrébb áll. Tudomásul kell venni, hogy a koncerthez tartozik az összes ilyen jelenség, aki nem tud ezekkel mit kezdeni, tegye be otthon a DVD-t!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

28. Elnézést mindenkitol, senkit

Beküldő: kasamaki (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 21:32.

Elnézést mindenkitol, senkit nem akarok megbántani, de az látszik, hogy sokan itt nem valami nagy fesztiválarcok. Akkor tudnák, hogy az ilyen dolgokon nem kell fennakadni. (megloknek, leontenek, stb.) Nem kellemes dolog, sot. Szar dolog, tudom. DE! Sajnos aki botranyt okoz, vagy éppen máshogy élvezi a koncertet, mint a "normális" ember, ugyanugy fizet érte mi a tobbi. Nem védem oket, félreértés ne essék, én sem szeretem a tokrészegeket. De ez egy ROCK koncert. A biztonságiaktól meg senki ne várja el, hogy egy ekkora tomegbol minden olyan embert, aki "nem tud viselkedni" kivigyenek Én senkit nem fejeltem meg, nem rúgtam hátba, stb. Jól éreztem magam, volt fejrázás, egy kis "tánc", stb. Nekem jottek hátulról, elém álltak, leontottek sorrel, megrúgtak. Mégsem reklamáltam, nem elégedetlenkedtem, egyszeruen csak élveztem a zenét. Ha valaki "kultúrált" élményben akar részesulni, menjen az operába, vagy disco-ba.
A kisgyerekemmel a karomban meg biztosan nem fogok odaállni a kordonhoz, mivel tudom, hogy mi van ott. És ha valaki nem érzi magat biztonságban a tomegben, mivel kistermetu no, vagy csak nem 190 magas és 120 kg-os férfi (ahogy én sem), akkor miért nem megy ki a zúzós tomegbol? Hát nem az egészség a legfontosabb? A tomeg hátsó része mindig nyugodtabb, mint a szinpad feloli része...
Abban mindenkinek igazat adok, hogy a szervezés nem volt jó. Pl.: kevés toi-toi. De errol nem a Metallica tehet. A Metallica azt csinálta, amihez ért: zenélt teljes erovel, és sajnálom az elégedetlen és reklamáló embereket, hogy nem érezték jól magukat. De akkor talán legkozelebb tényleg nem kell menniuk rock koncertre.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

29. Teljesen egyetértek veled

Beküldő: kasamaki (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 21:42.

Teljesen egyetértek veled TattooedAngel.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

30. Erre csak azt tudom mondani,

Beküldő: JLT. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 21:50.

Erre csak azt tudom mondani, hogy nem véletlenül van a jegy hátoldalán is szöveg. Külföldön nemcsak rá van í­rva, de el is mondják sokszor. (Legalábbis ahol én jártam ott 10ből 9szer ez volt a módi). Érdemes lenni itthon is elolvasni és BETARTATNI-BETARTANI azt amit felí­rnak a jegy hátára! Én például nem verekedni megyek koncertre, azt a tevékenységet máshol intézem el. Ajánlom minden agresszornak az edzőtermeket! Én elhiszem, hogy aki részegen randalí­rozik az is fizetett a jegyért, de mások szórakozásának az elrontásáért nem fizet...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

31. http://www.youtube.com/watch?

Beküldő: jotun. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 22:25.

http://www.youtube.com/watch?v=vZh8Q5II95w

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

32. Én még meg sem vettem a

Beküldő: nora210. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 22:29.

Én még meg sem vettem a jegyet, amikor már fülig ért a szám: nem minden nap láthatja az ember a kedvenc csapatát, ami egy új korszakot jelentett a számára és bevezette a fémzenébe.

Azt kell mondjam, hogy számomra a rengeteg kavarás (és a nagyjából két jegyirodában eltöltött nap) a kiemelt állóért teljes mértékben megérte.

Kapunyitás előtt kb. másfél órával érkeztünk. Akkor már szép kis embertömeg volt a kapunál. Valamilyen módon sikerült teljesen előre mennem, ahol egy drága, Szlovákiából érkezett társaság csinálta a hangulatot. Mondjuk a biztonságiaknak lehet nem ártana majd egy pszichológus ezek után.

5 után végre bejutottunk. Szí­npad előtt kissé balra, a második sorban letelepedtünk. Ez í­gy szépen hangzik, de a magam szerény 150 centijével az előzenekarokból nem sokat láttam. Azt hiszem, itt köszönetet kell mondanom a Metallicánál hirtelen idegbeteg állatokká alacsonyodó néhány emberkének: nélkülük nem sikerült volna a korláthoz préselődnöm. Nekik hála (talán a Creeping Death kivételével) az egész show-t első sorból sikerült végigélvezni.
Kicsit frusztrált, hogy úgy tűnt, körülöttem csak én tudtam a szövegeket két refrén közt is... Lehet előre is befurakodtak a "nothingelsmarrers"-esek? Habár egy szavam nem lehet rájuk, hiszen mindig az volt a no.1 nálam is - pedig esküszöm nem azzal ismertem meg a bandát:) Én ennél a számnál ott pityeregtem... annyira szép volt!

Ami a hangzást illeti, tényleg lehetett volna jobb is, de csak megcsinálták hogy szóljon is valahogy.

Hetfielddel meg elbaromkodtam ott a Day That Never Comes szólója alatt. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó arc! Az a két perc bearanyozta az egész estémet. Utána pedig valahányszor arra járt, engem figyelt. A végén még egy pengetőt is sikerült szermányolnom az ő aláí­rásával.

Mindent összevetve én megkaptam mindent, amit vártam. Óriási élmény volt! Ezt nem tudja elrontani se a tonhalkonzerv-effektus, sem az őrültek mögöttem, de még a hangzás sem az elején. Mára nem sok hangom maradt:)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

33. http://www.youtube.com/watch?

Beküldő: jotun. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 22:28.

http://www.youtube.com/watch?v=hv7ZemLaAMc

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

34. Na ezekhez az okoskodásokhoz

Beküldő: Draco (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 22:44.

Na ezekhez az okoskodásokhoz szeretnék én is hozzászólni, mint hangtechnikus és mint rajongó. Szakmai szempontból Big Mic (a Metallica keverőse) kb 25 éve van együtt a srácokkal, de csak ő. A turnék alatt több ezer ember jött-ment eddig a zenekarnál(elsősorban a hangosok), mert ha vki elszúrt vmit már repült is, ezért nem csoda hogyha mindenki feszült és ingerült volt a koncert alatt. Emberből vagyunk, néha hibázunk is. Mellesleg tarthatnék kiselőadást a hullámok kioltásáról illetve az amplitudó-és fázismodulációról, de sztem nem sokan értenétek. Viszont a hangok egyensúlya a front of stage-t és sima állóhelyet elválasztó kordon közelében már kezdett helyreállni.

Rajongói szempontból a front of stage maga volt a daráló. Volbeatnél még középen a harmadik sorban álltam (mi voltunk a 3 Don), a Metallica elején meg már az 5.-ben pedig 10 centit nem mentem hátra, akkora volt a tömörülés. Mikor elkezdődött, akkor az egész középmezőny elkezdett mozogni, nyomtuk taszí­tottuk egymást ahogy csak tudtuk, akkor gurultam be: táska előre, szemüveg be a táskába a kabátba belecsomagolva aztán had szóljon. Ez a koncert természetes velejárója volt, a secusok ki is emeltek 1-2 embert a sorokból mert esztelenül tolakodtak előre. Viszont a harmadik szám végére mindenki elfáradt és olyan sűrűen voltunk hogy egymás leheletét lélegeztük be, alig kaptam levegőt. Ekkor mentem hátra kb a 15. sorba. Ott is voltak őrültek. Ami viszont feldühí­tett az az, hogy amikor mutatták az első sort akkor megjelentek a Cseh zászlók, könyörgöm ezek a srácok a MAGYAR emberekre voltak kí­váncsiak nem közép EU-ra, ráadásul ez nem is egy fesztivál volt, ahol az ember számí­t a külföldi "kollegákra". Most szögezném le, hogy nem vok "kopasz" sem grda tag, csak egy átlagos ember aki szereti a Metallica-t. Részegekről meg csak annyit, hogy a jegy hátuljára minden rá van í­rva aki vette a fáradtságot hogy elolvassa az tudta magát mihez tartani, aki Dózsa felől jött be és látta azt az 5L kannásbor mögött üldögélő punk csoportot(őket nem engedték be) annak azért sztem megfordult a fejében, hogy mennyit kell inni. Akinek meg annyi esze volt hogy rápisáljon az elektromos vezetékekre annak úgy kellet.
500- Arany Ászok 700-Pillsner 300-Ví­z(hideg) 500-bor(fehér/vörös)

Távozáskor meg akinek volt egy kis esze az előbb elment, mert több 10000 ember egyszerre azon a két kijáraton nem fér ki és ugye ilyenkor még mindenki el szeretné érni az utolsó vonatot/buszt. De viszont a Seek & Destroy egészen jól szolt a stadionon kí­vül. Én konkrétan a 23:27-es 173-assal mentem haza. Jó volt a koncert, de lehetett volna jobb is.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

35. "Kedves kasamaki, nem vagyok

Beküldő: pank (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 23:08.
"Kedves kasamaki, nem vagyok tisztában a fizikai adottságaiddal, mindenesetre ha 2 méter magas vagy és 100 kiló körüli, akkor megértem a hozzáállásod. Viszont gondolom sejted, hogy az átlagembernek nehezére esik élvezni a koncertet, ha közben egy részeg állat minden ötödik ugrásánál fejbevágja a könyökével..."
Nem csak a részegek üthetik fejbe a könyökükkel az embert egy rockkoncerten, lévén a rockkoncerten evidens a pogó (meg a bodysurfnek és a wall of deathnek is annak kéne lennie.) Akit ez zavar, az vegyen ülőjegyet. Ne nyugdí­jasként álljunk már hozzá egy Metallica koncerthez, kérem! (185 cm 62 kg)
"A kisgyerekeddel a karjaid közt nem hinném, hogy ugyanilyen, hát ez a rock zene, mentalitással kezelnéd ".
Kisgyermeket nem viszünk rockkoncertre, mert a pogóban baja lehet. Ezt még a szüleim is tudták, mikor takonypóc voltam, pedig olyan távol állnak a rockzenétől, mint Britney Spears... De hogyha kivitted a kisgyereked a koncertre annak tudatában, hogy pogó lesz, részegek, hatalmas zaj, - ami halláskárosodást is okozhat - és füst, akkor a helyedben tuti ülőjegyet vettem volna...
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

36. Lacaman79: Black albummal,

Beküldő: Mikevenflow. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 23:03.

Lacaman79: Black albummal, Loaddal egyetértek, plusz Justice. Nightmare nagyon hiányzott szerintem is. Setlist szerintem sem volt ideális (föleg a 4 lassabb szám, plusz That Was, Through, Breadfan, Motorbreath), helyettük vmi középtempós zúzást el tudtam volna képzelni, vagy egy Battery-t, The Thing-et, Of Wolf-ot, Fuel-t, stb. Összességében azonban nekem a koncert nagyon tetszett!

Körülmények valóban balkániak voltak (beengedés - elképesztő!!!, toalettek, stb.), de a hab a tortán az volt, hogy lomtalaní­tás volt a környéken. Ahogy sétáltunk a kocsihoz, az egyik mellékutcában megláttunk egy német családot (a koncerten voltak), akik épp lelkesen próbálták felolvasni az utca nevét a tábláról. Autójukat keresték és akkor találták meg. A koncert alatt (!) két szemétkupac nőtt ki a földből az autójuk köré pár veszekedő vaskereskedő cigány, meg egy hálóinges-kabátos, kupacőrző néni társaságában.

Ezek után csak reménykedni tudok abban, hogy nem gondolják azt, hogy mi magyarok ilyen körülmények között éljük nap mint nap az életünket.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

37. Nekem részegséggel sose volt

Beküldő: nora210. Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 23:09.

Nekem részegséggel sose volt problémám. Előfordul velem is. Csak a koncertekből szeretek emlékezni is valamire:)

Engem egy fickó idegesí­tett fel. Már kifelé haladtunk... Olyan 40 év körüli apuka és a 10évesforma lánya. Apuka halál részeg és magyaráz a gyereknek. "Fiam, én azért lettem ember, mert már a 80asévekben is ilyen zenét hallgattam... Metallica, Kiss stb" A kiscsaj láthatóan nem élvezte annyira a koncertet, ráadásul a fater is teljesen kész volt. Komolyan... rossz volt nézni...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

38. Bárcsak nekem is ilyen apám

Beküldő: Mad_Butcher (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 15 - 23:45.

Bárcsak nekem is ilyen apám lenne!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

39. Szerintem nem rád

Beküldő: Levike. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 06:52.

Szerintem nem rád vonatkozott.... :)
Én is ismerek pár arcot akik nagy AC/DC és a Metallica rajongók, de minden más az szar és ők nagy rockerek. Na ja. Kb. azt sem tudják eszik, vagy isszák ezt a műfajt. Ez az a tipus akinek az tetszik ami éppen divat, vagy menő.

Ami a pólót illeti én is mindig előkapom a 2000-es, vagy 2001-es Strato turnépólómat, még olyan mint az új... más alkalmakkor én sem hordok ilyesmit akkor én is divatrokker vagyok... :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

40. Most reggel sikerült

Beküldő: StoneColdCrazy (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 09:01.

Most reggel sikerült végigolvasnom a különböző oldalakon lévő kritikákat, és kommenteket. Részben egyet értek, bizonyos részeikkel. Számomra mégis nagyon bejött a koncert.

Előtte annyit, hogy én is vadi új pólóban voltam - ez nemtom miért baj. Kb 20 éve szeretem a Metallica-t illetve a trasht mint stí­lust, közben picit felnőttem szal nem volt póló ami rám jött volna, r-go :) vettem egyet :-D, na nem a helyszí­nen csillióért.
Nem vagyok egy fesztivál/koncert arc, ami azt jelenti, hogy én csak és kizárólag a zenéért/bandáért megyek, DE leszarom ha lepogóznak, leöntenek, összesarazom magam stb, ez ezzel jár bassza meg, ezért nem tudom megérteni az egyhelyben álldogáló sértődött arcokat, minek jönnek állóra ilyenek, mondjuk én ülőn se ültem volna... Az egyetlen amit nem szeretek az a előre hátra mászkálós stí­lus, mi a faxnak kell vergődni...na mindegy

Hangzás: a két keverő közötti részen álltam pár 10 sorral előrébb tőlük ott jól szólt, KURVA jól. Annyit vettem csak észre, hogy James hangja néha eltűnt... tőkéletes messze nem volt de ahhoz, hogy rekedtre énekeljem magam és elégedettem távozzak arra bőven jó volt. Az előzenekarok viszont büntetően fosul szóltak, pedig Volbeat-re kí­váncsi lettem volna nagyon.

Lars és Kirk: nem értek hozzá, annyi biztos, hogy sem Lars sem Kirk nem a világ legjobbjai, ahogyan James sem egy Pavarotti, együtt a négyes azomban számomra még mindig a legjobb... Lars dobolgat sokszor mellé is, Kirk vah-vah pedálozik (rádásul nagy kivetí­tőn még mutatták is :) ), de nekem í­gy jó, nagyon jó.

Miért játszanak a DM-ről? Baszom ez egy Death Magnetic turné vagy mi a szösz. Egyedül a Cyanide az ami nekem nem, azon csak fejrázásig jutok mindig, nem fog meg.

Nothing Else Matters: semmi bajom vele csak unom, egy jó dolog van benne, hogy azt még a konzum-idióták is tudják legalább dünnyögni...

Kontra:
-Emberek akik egyetlen dal szöveget sem ismernek
-Emberek akik még egy villát sem tolnak fel a levegőbe egész végig
-Emberek akik zokon veszik ha rálépsz a lábukra
-Emberek akik a koncert közepe felé elmennek
-Akik olyan hülyén tervezik meg a ki be léptetést, hogy pont ott van a toi toi ahol befele özönlik a tömeg

Sajnos az látszott, hogy túl sok divatmajom van ebben az országban, nem a rock n roll miatt jöttek ki csak mert Metallica akkor menjünk, pedig közük nincs hozzá... ez picit fájt, a többi rendben volt...várom őket vissza...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

41. Látom azért van itt sok

Beküldő: kasamaki (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 10:07.

Látom azért van itt sok emberke, aki tényleg a zenéért ment ki a koncertre, és nem azért, hogy azt nézze, mit b.....k el a szervezok. Ez a koncert igy volt jó, ahogy. Ennyi

Kérdés: Tudja valaki, hogy mennyien voltak kint megkozelitoleg?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

42. Saccra kb. 60ezer ember.

Beküldő: TattooedAngel. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 10:18.

Saccra kb. 60ezer ember.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

43. nem értem ezt a sok nyafogó

Beküldő: gaal10 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 11:08.

nem értem ezt a sok nyafogó kritizáló embert ide jönnek világsztárok és nem hogy örülnének helyette osztják az észt,talán jobban tudtok dobolni mint Lars?Néhány hozzászólás olyan mintha maga Okoska Törp í­rta volna. A Metallica igen is jó volt!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

44. Érdemes

Beküldő: zilas. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 11:36.

Érdemes elolvasni!!!!

http://nol.hu/kult/metallica_budapesten__szakmunka

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
MailMan képe

45. gaal10, téged komolyan az

Beküldő: MailMan. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 12:14.

gaal10, téged komolyan az zavar a legjobban, hogy páran kritizálni merészelték Larsot? Meg mi ez a duma, hogy "talán jobban tudtok dobolni" - mert ha nem, akkor egy rossz szavunk sem lehet róla? Nem hiszem, hogy a véleményünkkel veszélyeztetnénk a karrierjét :) Egyébként nekem van egy dobos barátom, aki azt mondta, hogy a Creeping Death-t akkor is jobban játszotta volna pénteken Larsnál, ha James akkor és ott hí­vja fel őt a szí­npadra. És el is hiszem neki.

Egyébként Lars teljesí­tménye ellenére élvezni lehetett a koncertet, legalább is én í­gy tettem. Maximum egyszer-kétszer felszaladt a szemöldököm, de ahogy néztem, a legtöbb embert még ennyire se zavarta.

A hozzászólások alapján rájöttem, hogy valószí­nűleg az én fogyatékosságom, ha pogo nélkül akarok élvezni egy koncertet. Az oké, ha TCS-re pogozni meg verekedni járnak le az emberek, de szerintem egy olyan legendánál, amelyik 11 éve nem járt itt, nagyon nem... Mindegy, a koncert durvasága messze meg sem közelí­tette a Szigetes Maidenét, ahol az első sorból akkor se tudtam volna sehova menni, ha akarok :D

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

46. Nos, nekem az első banda

Beküldő: zsebora. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 12:20.

Nos, nekem az első banda ebből a műfajból a Metallica volt, cirka 15 évvel ezelőtt. Azóta is megmaradtak számomra A bandának. Éppen ezért villáztam is amennyit tudtam, énekeltem és üvöltöttem mindent velük az utolsó szóig....és éppen ezért nem vagyok hajlandó a elfogadni a mások által természetesnek tartott állatkodást, mert ha a kedvenc zenekarom ad végre valahára erre egy amúgy valóban nem értem miért szidott, remek koncertet, akkor nem azért megyek ki, hogy A: az önvédelemmel foglalkozzam helyettük, B: mondván, hogy nem kell odamenni álljak hátra a francba és ne lássam őket! Megjegyezném, a pogózó tahók többsége egyetlen dal egyetlen refrénjét nem énekelték, szóval lehet, hogy ők nagyobb fesztiválarcok mint én, én meg csak sz...ros kocarocker, mert uram bocsá pár éve még a rőzsém is levágattam, de ezzel együtt klasszisokkal nagyobb metál és Metallica rajongónak tartom magam mint ők.
Amit pedig í­rtam nem költői túlzásokkal í­rtam. Valóban lefejelték a lányt mellettem és valóban rohadtul fáj most is a szétvert vállam. Ha csak lökdöstek meg leöntöttek volna nekem sem lett volna egy rossz szavam sem, hisz tudom, hogy ez í­gy működik...de ez tényleg elérte már a veszélyesség szintjét. Egy sörsátorban arrébb állok és pont, de egy ekkora tömegben hova áll az ember arrébb? Ilyen méretű koncerteken ez életveszélyes. gondoljátok meg, valaki elesik és több tí­zezer ember közt nincs hely felkapdosni, mondjuk a Puppets refrénje alatt. Ráugrik négy másik és ennyi volt... No mindegy, utólag már kár erről filózni. A koncert remek volt, a seggfejek meg azok is maradnak.

Kasamaki! Kérdésedre válaszolva kb. 41.000 ember volt kint! A turné hivatalos oldalán a zenekar legalábbis ennyit í­rt. Na meg, hogy nagyon köszönik:)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

47. Ahogy Pártvéder mondaná:

Beküldő: vileekicsi. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 13:12.

Ahogy Pártvéder mondaná: "Egyik kritika a másik" :)
Szóval, én is fent voltam a bulin, a két keverőállás között tartózkodtam. Az a megállapí­tás jogos, hogy a két előzenekart aligha hallottuk néha, de azért a Metallica alatt mindent feltoltak elég rendesen. Ezekről az apróbb hibákról sem a Zenekar, sem pedig a Stáb nem tehet. Járok koncertekre én is, ahol általában mink szoktuk adni a szí­npadot, hangot és a fényt is, és sokszor tapasztalom hogy a szélfújás, a feszültség illetve áram ingadozás gyakran előfordul a koncertek közben. Gyaní­tom hogy itt is hasonló dolgok történtek, de aki szereti a Metallicát, az én véleményem szerint ezekkel az apró dolgokkal nem kellene hogy foglalkozzon. Örülni kellene annak, hogy ilyen nagyszerű, legendás zenekarok járják országunkat!
Az, hogy a Puskás stadionnak vannak korlátai, azokkal mi ne foglalkozzunk. Mindenki azért ment fel a bulira, hogy 11 hosszú év után újra láthassa, hallhassa a Metallicát. Számomra egyértelmű volt a koncert, engem annyira elvarázsolt, hogy valahogy figyelmen kí­vül hagytam a hibákat.
Emlékszem a tavalyi AC/DC bulira, ott ugye nem volt semmi baj, mivel zárt helyen volt, és hát nem kis mennyiségű hang és fénytechnika volt felpakolva, és aránylag a Papp Lászlónak jó az akusztikája. Mindegy, a lényegre visszatérve, fergeteges buli, és életem eddigi leghangosabb és legkiválóbb koncertje volt!Remélem még rajtam kí­vül sokan mások is í­gy látják ezt a péntek estét.
Üdv mindenkinek!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

48. Erről van szó,végre egy

Beküldő: gaal10 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 14:59.

Erről van szó,végre egy elégedett ember,egyetértek veled ,nekem is óriás élmény volt a Metallica.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

49. Jaj! Rátok borult a sör? Majd

Beküldő: stirlicz. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 15:58.

Jaj! Rátok borult a sör? Majd ha Ozzy bácsi vedérből önti rátok a vizet akkor lesztek csak beszarva. Remélem oda nem jösztök!
Egy koncert már csak ilyen :D
Érdekes, hogy 1991-ben a Monsters Of Rock-on nem voltak Toi-s budik, mégsem vizeltek az emberek a fal mellett. Ez azért gáz volt a rendezőktől.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

50. http://www.youtube.com/user/A

Beküldő: zsebora. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 16:55.

http://www.youtube.com/user/AndyRehfeldt#p/u/12/OBmM79YadYM

na akkor ezt csak a poén kedvéért és mert remek munka lett:)))

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

51. Hát sajnálom a cikk iroját

Beküldő: Maradonnna. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 17:05.

Hát sajnálom a cikk iroját mert nagyon unatkozhatott ha még olyan dolgokra is tudott figyelni ,hogy hányan vannak a büfében meg hogy ki mikor megy haza!ilyen ember egyáltalán minek jár koncertre?Azert kár volt kijönni,hogy másnap majd jól lejáratja az egész bagázst!szerintem olyas valaki Ne irjon kritikat aki nemlátja objektiven a dolgokat!Nekem nagyon tetszett az egész show!élveztem minden pillanatát!a set list is tökeletes volt!a Trought The Neveren meg is lepödtem!persze kellemesen,ugyanis ezt a jo kis dalt nem szokták jatszani!örultem,hogy eljott hozzánk a Vilag legnagyobb Metal bandája!!!Ha legközelebb jönnek Én akkor is ott leszek!!!Az tuti!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

52. Üdv! Amit statisztikához le

Beküldő: T. Attila (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 17:34.

Üdv!
Amit statisztikához le szeretnék í­rni, az az, h ahol mi álltunk ( a 2 kameraállás között, eléggé hátul ), ott kifejezetten jól szólt a csapat!! Kifejezetten!
Amit hallottam, az pedig az volt, h néha ez a trigger mintegy körbepásztázott, mintha egy szél hozta-vitte volna a hangot.
Egyébként ritkán és kis ideig volt hallható, nem volt különösebben zavaró.
A hangerő, ha 2x ilyen hangos lett volna, azzal sem lett volna baj nekem :) de dinamikusan és minden hangszert szépen, kivehetően hallhattunk OTT!
Nem is ragozom, nekem nagyon tetszett.
91-ben láttam őket utoljára...hát.. rég volt :)
Elég vacak érzés volt olvasni a sok kritikát, ami a negatí­v értelemben az volt.
A "One"- ban fura volt a lábdob, de talán ilyen az 'í­rói szabadság', talán tényleg í­gy sikerült.

Jó volt, szép volt és köszönöm annak, aki által ott lehettem!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

53. Kedves Adamwarlock! Az első

Beküldő: Mandras (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 18:23.

Kedves Adamwarlock!

Az első olvasatban a kritikád kiverte nálam a biztosí­tékot, amit magáról a koncertről í­rtál. Azután többször elolvasva, arra jutottam, hogy az í­rásod is csak egy vélemény, í­gy tiszteletben kell tartani. Sok mindnennel nem értek egyet a leí­rtakkal, de jó néhány észrevétellel igen. Azt hogy hogyan szólt, nagy volt-e a szí­npad, milyen volt a setlist, szerintem mindenki döntse el maga. Ha tetszett úgy is jó, ha nem az is elfogadható vélemény. De nem kell fikázni ezt a 11 éve várt eseményt, hogy ismét nálunk lépjenek fel. (A fikázást természetesen nem a cikk í­rójára értem!) Nekem volt szerencsém már jó néhányszor látni őket, de sajnos nem elégszer. Én élveztem az egészet, kiemelt állóhelyes belépővel jutottam be. Amikor az egész elkezdődött, azt hittem, hogy a III. világháború tört ki, olyan iszonyatos hangerővel nyomták a zenét. Volt alkalmam néhány, a környezetünkben álló személy reakcióját leszűrni. Hát döbbenet volt az arcokon. És el is érkeztem a legnagyobb problémámhoz az egésszel. Ahogy többen is fogalmazták: a rengeteg "tégla". Nevezzük őket kultúrsznobnak vagy akárminek, de a viselkedésük kritikán aluli volt. Az egy dolog, hogy fogalmuk nem volt, hogy éppen melyik dal szól, vagy az, hogy folyamatosan ment a járkálás a sörökkel a kézben. Ez alapvetően még elviselhető. De az, hogy a mellettem álló barátom lábát, hátulról levizeli egy csatak részeg, suttyó tinédzser, na az betette a kaput. Azt hiszem az ilyenre nincs mentség és bocsánat. Kí­váncsi vagyok, hogy a sok "rajongó" közül hányan lesznek ott Csillebércen, a Pecsában a Megadethen, vagy akár Vizovicében a MOR-on. Végül rendszeresen visszatérő hozzászólás volt egy korábbi cikknél, hogy még mindig nem értik, hogyan került a Metallica ebbe a státusztba, ahol most van. Nos ajánlom mindeki figyelmébe a napokban megjelent életrajzi könyvet Joel McIver tollából (a cí­me meglepő módon: Metallica), a feltett kérdésre választ kaphatnak a kétkedők. Egyébként meg végig lehet csinálni egy hasonlóan tartalmas 29 évet. Ennyi.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

54. Eszméletlen volt. Több

Beküldő: asator. Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 18:42.

Eszméletlen volt.
Több értelemben is, pozití­v-negatí­v egyaránt. Ezt már többen leí­rtátok úgyhogy ne firtassuk...
Szintén ülőhelyes voltam, természetesen az intrótól kezdve álltam. Kb a második szám után kiálltam a lépcsőre, amikor észrevettem, hogy rengetegen ülnek mögöttem (is)!
Hogy bí­rtátok ki???
10 másodpercre ültem le, de abszolút nem ment!
Isteni volt a koncert.
Ennyi!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

55. Én nem bántam meg

Beküldő: Ritus.. (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 20:39.

Én nem bántam meg egyáltalán,h ott voltam,sőt örülök,h ott lehettem!Ülőjeggyel álltam mégszép../a szí­npaddal szemben,fentről jól rálátni.Amit láttam hallottam ilyenre számí­tottam!Apróbb hibák voltak,de különösebb gondom nem volt a látvánnyal hangzással.Dalokat jól válogatták össze,nekem a végén erősebbnek tünt!Amúgy pedig egy kedves banda,akik megköszöntek mindent!Talán eztis érdemes lenne észrevenni!.. Ja,igen a viselkedésünkkel még súlyos gondok vannak,már a Stadionon kí­vül egyesek:ordibáltak,üvegeket dobáltak..stb!Nekem ez nem tartozik a koncertek hangulatához,mert primití­v!A Zenét élvezni arramegyek,értékelni,és örüljünk,h itt járt a M.,legtöbbünknek azért bizony tetszett!Igen és gyönyörű időnk volt,levette volna a hangulatot ha zuhog...ugye?Bármikor is jönnének,megnézném őket újra!R.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

56. Eszméletlen jó volt

Beküldő: marti1222 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 16 - 21:41.

Eszméletlen jó volt szerintem!!!Brutális hiba lett volna kihagyni...
És még az idő is nekünk kedvezett..

Az arcodon lévő mosoly mindennél többet ér!!! ;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Jess.Thunder képe

57. Sport sérülés miatt kihagytam

Beküldő: Jess.Thunder. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 09:42.

Sport sérülés miatt kihagytam a bulit, de majd pótolom.
Viszont nem bí­rom megállni, hogy ne osszak meg veletek pár dolgot amit a fiaim meséltek.
Egyik gyermekem egy Ride The Lightning pólóban ment ki a bulira, és ott megkérdezték tőle hárman is(!), hogy ez az új lemez vagy azt, hogy mikor is jelent meg? No comment...
Ennél jobb a másik gyermekemen lévő Cliff Burton pólóval történt eset, amikor szintén páran kérdezték, hogy ki ez a fazon? Ahogy Nagy Feró mondta: "Mindenkinek joga van tudatlannak maradni".
És a csúcs: Unokaöcsémet küldtem el magam helyett a bulira, aki elképesztően nagy Suicidal Tendencies rajongó, minden fellelhető erekje, kalóz lemezek stb. a birtokában vannak. Naná, hogy ezekkel felszerelkezve ment, hiszen Trujillo is óriási kedvence. Persze, hogy sokan azt sem tudták, hogy milyen banda ez, és hogy mi köze van a Metallicához. De a "csúcs" az volt amikor megemlí­tette, hogy Trujillo Ozzyval is zenélt valaki megjegyezte, hogy "Az a vén fa** a tv-ből? Az nem szí­nész?" Szóval ilyen arcok is voltak a koncerten, és ahogy olvasom a kommenteket nem is kevesen.
Szerencsére a fiaim megúszták sérülés nélkül, de ők is meséltek a nem éppen ideális körülményekről. Hiába nálunk nincsenek olyan stadionok és körülmények ahol egy ilyen koncertet jól meg lehetne szervezni. És ez nem a zenekar hibája.
Az pedig, hogy sokan képtelenek emberi módon viselkedni egy koncerten az nem újdonság...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

58. Cliff. Nem Chris. :)

Beküldő: Mikevenflow. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 09:20.

Cliff. Nem Chris. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Jess.Thunder képe

59. Jogos, épp Six Feet Under

Beküldő: Jess.Thunder. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 09:43.

Jogos, épp Six Feet Under megy és elragadott a "hangulat":)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

60. Jess Thunder: az Ozzy-s

Beküldő: Szega (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 09:59.

Jess Thunder: az Ozzy-s megjegyzéssel kapcsolatban annyit, én épp az ellenkezőjét tapasztaltam; az átszerelés alatt ment az Iron Man a Black Sabbath-tól, és a közönség nagyon dúrván végig óóózta.... (persze lehet hogy olyanok is voltak köztük, akik nem tudták hogy Ozzy a Sabbathban énekelt :))

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Jess.Thunder képe

61. Természetesen nem lehet

Beküldő: Jess.Thunder. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 11:01.

Természetesen nem lehet 41ezer emberre általánosí­tani, csak leí­rtam amit a srácaim meséltek.
Egyébként ami örömteli az az, hogy 41 ezer ember összejött egy koncerten. Most tegyük félre a közönség összetételét, és örüljünk egy kicsit ennek.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

62. a hangzáshoz csak annyit,

Beküldő: savafan. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 12:02.

a hangzáshoz csak annyit, tényleg nem volt tőkéletes:) DE azt figyelembe kell venni, hogy "sajnos" mi voltunk a bemelegí­tő ország. a turnén nálunk volt az első szabadtéri stadionos buli, eddig csak teremben nyomták a körszí­npaddal. í­gy nálunk tesztelték a cuccot:(
ma olvastam pár beszámolót a tegnapi horvát buliról és ott klasszisokkal jobban szólt a cucc. gondolom ott már be tudták lőni, okluva a nálunk történt bakikból. ez van...

a végén mikor jöttünk ki a FOS helyről, ott ténfergett Poulson a Volbeat énekese. simán dedikált és fotózkodott is a népekkel, igaz nagyon be volt rugva:) úgy kellett tartani, miközben a jegyemet firkantotta alá:) de jófej volt és nem megjátszós!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

63. Nem vagyok egy nagy

Beküldő: Tigrisszí­v. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 14:33.

Nem vagyok egy nagy beí­rogatós, de most már nem állom meg, hogy nem í­rjam le a véleményemet.
Nekem élmény volt a pesti Metallica. Valaki í­rta, hogy ezzel a piróval, illetve kivetí­tőkkel akarták elkábí­tani a népet? Ez azért mégsem egy Kiss, ennyi látvány bőven elég tőlük.
Tényleg nem volt a legjobb a hangzás, szerintem sok volt a basszus, de azért bőven az elfogadható szinten belül volt.
Mind különböző személyiségek vagyunk, különféle habitussal. Maximálisan megértem ha vki pl. 50-60 évesen, de fiatalabban is, a lelátóról (a többiek feje fölött, és nem azok hátát) nézve akarja élvezni a koncertet. Aki olyan nagy májer, hogy ő bizony végigállta a koncertet a tribünön, az miért is nem vett állójegyet? (Én amúgya "FOS" részben voltam). Az állóhelyen még mindig le tud úgy ülni, hogy kevésbé zavar másokat, mintha az ülőhelyen feláll, és ezzel elveszi a kilátást másoktól.
A kint lévő 40.000 ember fele fesztiválos/divat ember volt, akik szerintem a Madonnán is ugyanúgy ott voltak, meg a Lady Gaga-n is ott lesznek...
Haverral kint voltunk Zágrábban is. Szintén a "FOS" részben. Kint ez nagyobb volt, í­gy kicsit messzebb voltunk, lehet, hogy ezért is, de jobb volt a hangzás, nem volt annyira túl brutál a basszus, stb. Hát a közönséget (hangulatilag) össze sem lehet hasonlí­tani, ott olyan hangorkán, tapsolás, "We want more" kórus stb. volt, hogy eszméletlen. Egyébként volt 5 szám különbség is a két buli között.
A pesti bulin volt velem olyan haver aki tizenévesen látta őket először még 88-ban, azóta többször is. Persze ő észrevette, hogy már öregednek, vannak hibák, kimaradnak dolgok stb., de nekem aki 2007-ben láttam őket először, és a pesti buli csak a 3. Metallica koncertem volt, nekem hatalmas élmény í­gy is.
A pesti bulit mondjuk 8 pontosra értékelném egy 10-es skálán, mí­g a zágrábit egy hatalmas 10-essel. Bárcsak még játszanának itt a környéken egy csomó helyen! Azt hiszem az élő Metallica-t kb. a következő 20 koncertélmény erejéig képtelen lennék megunni!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

64. Szokták mondani: "Addig

Beküldő: Crisztiana (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 20:46.

Szokták mondani: "Addig röhögj, amí­g azt hiszed van min!" Én, meg aznap fejeztem be a farmernadrágra "festett" METALLICA logót! És akkor mi van? Vannak fontosabb dolgok is az életben, azért a METALLICA megjelenésre még ha az utolsó pillanatban is, de mindig van idő. Nem kéne leszólni emiatt másokat! Gondol bele, valahol elkell kezdeni.. Azért megnéztem volna, rajtad mi volt és mióta vagy
METALLICA-s! :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

65. "Tigrisszí­v"! 63.bejegyzéshez

Beküldő: Crisztiana (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 21:25.

"Tigrisszí­v"! 63.bejegyzéshez üzim: Egyetértek! Véleményem: A Metallica szerintem mindenkinek másképp tetszett, mást várt volna, lehet jobbat is, de meg kell elégedni azzal amit most tudtak nyújtani és bizony lesz ez még jobb is! Hisz senki nem tökéletes..
Ott voltam, S szektor - Bal 8.sor .. szék ..
A lényeg amit hallottunk METALLICA élőbe! Nem azzal kéne annyit foglalkozni ki mennyit ivott és hol pis.. ki! Nem kellett volna italt árulni bent a koncert alatt!(ivott volna mindenki elötte és akkor még élvezték is volna a koncertet a sok vedlés helyett) A hang(ének) és basszus.. volt, hogy nem kristálytisztán lehetett hallani, de emberek vagyunk és hibázhatunk! Van aki dob.. elemet üt mellé van aki mellé vizel és van aki meghallja és kiszűri az ilyen nagy tömegbe is az igazi hangok valódiságát, ezek mind nézőpont kérdése kinek mi a fontos és arra figyel. Még jó, nem vagyunk egyformák! Nekem tetszett a koncert!És "O.Balázs" is ahogy elöttem ülve tombolt a hajával(Én, is közbe.. kb.100cm-es Nő-i hajzuhataggal :) ) Hisz í­gy volt teljes a koncert élmény! Egy valami(haja), valaki hiányzott akkor, de Ő nagyon(O.FERENC aki tudomásom szerint h.metal rock-os)!! Üzim neki: Oláh F. legközelebb kapsz tőlem szülinapodra METALLICA koncertjegyet és akkor megjelenésed kötelező!!!!! :) Addig is jöhet a többi beszámoló...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

66. Igen,azért az már túlzás,h

Beküldő: Ritus.. (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 22:18.

Igen,azért az már túlzás,h volt aki azért reklamált,h a BKV járművek elmentek,csak éjszakai lesz!...Fene a kényelmes fejét egyeseknek,h ilyenről í­rnak miközben a nagy zenekarról kellene!Nem hiszem el,ilyen sötétek vannak!Zenét kellene értékelni nem a rohadt járműveket....Szerencsére kevesen voltak ezzel elfoglalava a M.n járt az eszem sőt,7db.jegyet találtam a küzdőn majd egyszer szétosztogatom.Én kényelmesen mentem haza,mit siessek?Nagy hangulat volt az utcákon koncert után,nem idegeskedni mentünk,hanem:lazán.....ilyen nagy zenekar után!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
MailMan képe

67. Gondolom ti jöttetek a

Beküldő: MailMan. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 22:34.

Gondolom ti jöttetek a Nothing Else Matters-ért...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Marcelinho képe

68. Jó, a pózereket senki nem

Beküldő: Marcelinho. Beküldés időpontja: 2010, május 17 - 22:56.

Jó, a pózereket senki nem szereti, de ha nincsenek pózerek, ez a Metallica koncert sem jöhetett volna létre. Ez van.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

69. Hát nem igaz! Aztán akkor meg

Beküldő: ezattila87 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 18 - 09:59.

Hát nem igaz!

Aztán akkor meg csodálkozunk, hogy mennyi ember lesz itt öngyilkos Magyarországon, pedig nem meglepő, mert lassan rá kéne jönni, hogy itt bizony semmi se jó! Lars tényleg elcseszte a duplázós részt a One-ban, meg a Cyanide-nál volt valami gebasz, de amúgy azért elég tisztességesen ledobolta a bulit (bár a szerző itt ki is emelte, ez dí­cséretes, mert más honlapokon lehordták mindenféle jöttment nagypofájú csörömpölőnek.

Azért a szerző nem emelte ki, hogy például a Nothing else mekkorát ütött, meg frissebb nóta ellenére, a Day that never comes is óriási volt, meg azt sem szabad elfelejteni, hogy nem csoda, hogy a Metallicánál előfordulnak apró tévedések:

ennek az az oka, hogy ha ugyanazon a helyen akár 5 nap lpnek fel egymás után egyhuzambam, akkorsem nyomják ugyanazt a műsort, mindig változtatják! Ez becsülendő, hiszen akár a Tankcsapda is (nekem a kedvencem) fix műsorral turnézik sokszor márciustól szeptemberig! Itt meg azért elég bonyolult nótákról van szó!

Aki unta a bulit, az meg a jő öreg "kimegyek mert sokan lesznek" dolog miatt ment ki, és itt jön a következő pont: amerre én álltam ( a kordontól kb. 7 méterre), marhára hiányoztak az igazi rockerek! Ne szidjon le a moderátor, de olyan alakok álltak arra, hogy legszí­vesebben szí­vlapáttal lecsapkodtam volna mindet! Megy a That was just your life, állí­tom abban van a Metallica egyik legálatabb refrénje, üvöltötm, ahogy kifér, rázom a fejemet meg az ökölömet a levegőben, és a sok (bocsánat) paraszt meg néz rám, ilyen "ennek meg mi baja van" tekintettel! El lehet menni eros ramazotti koncertre, meg lady gagára, meg elton jánosra, ott nem látnak majd ilyeneket!

Az volt a elgdurvább, amikor a Motorbreathnél (amit 14 éves koromban ismertem meg, 9 éve, kb. megváltoztatta az életemetm, amikor le is fordí­tottam a szövegét), és végre odaesett egy igazi bőrdzsekis hosszúhajú vadállat, erre a sok majom meg elkezdte onnan eltaszigálni, mondván, hogy az ő szórakozásukat ne zavarja senki, kb mint egy falusi bálon! na mondom a lóf*szt, szépen visszahúztam, mondom jó helyen vagy te itt tesó, onnantól éreztem úgy, hogy rock koncerten vagyok!

Szóval nem lehet megválogatni, hogy ki jöjjön el a bulira meg ki nem, de aki nem ismer csak egy pár slágert, az mért mászik be előre, hogy aztán meg szétunja az agyát, meg ásí­tozzin? Én rosszul vagyok pl a Republictól, de mivel felléptek a főiskolás napokon és kirángattak haverok, kimentem, de be nem mentem volna előre, mert mért álljak ott mint papf*sz a lagziba a sok tomboló ember között???

Tehát a média utólag kissé ellentmondásossá tette ezt a koncertet, de aki tényleg szereti a Metallicát, annak azért menyország volt! Meg azért Through the never? Milyen ritkaság, azt is jó vot élőben hallani!

Ui: angol-kommunikáció szakos hallgató vok, szóval szerintem ez a kritika magasan felülmúlta pl az index nevű hordalékban í­rtakat, de a szerzőek üzenem, hogy a jó kritikus kinyitja a füleit és leveszi a szemellenzőt! Volt ám azért milló csúcspontja ennek a bulinak, nem csak negatv!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

70. Üdv!Szerintem azért nem volt

Beküldő: Tibi968 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 18 - 11:06.

Üdv!Szerintem azért nem volt olyan rossz ez a koncert,ahogy a beszámoló irta....mondjuk,a 20ezer forintos jegyár kicsit huzós egy zenekarért...a hangositás sztem se volt mindig 100%-os,de pldul a kivetitö király volt pont szemböl....meglepöen sok fiatal volt a koncerten,és azért megnézném hol bulizik egymás mellett a magyar,a szlovák+a cseh....mert itt elvoltak egymás mellett.....mondjuk,én még aznap éjszaka AC/DC bulin is voltam,ugyhogy nem volt rossz estém/éjszakám...:)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

71. sziasztok én nem voltam ott a

Beküldő: Colter (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 18 - 19:43.

sziasztok
én nem voltam ott a koncereten, de í­gy a cikk szempontja alapján szerintem a High On Fire-nak, és a Volbeat-nak is kijárt volna a tisztességes hangzás....

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

72. A pózerekről meg annyit, h

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, május 18 - 20:35.

A pózerekről meg annyit, h nézzétek meg mennyien szoktak lenni egy Circle II Circle koncerten, vagy Mekong Deltán. Nem mondom h a Metallicának is csak ennyi rajongója van, de minél nagyobb név, annál több kí­vülállót (mondjam csúnyán, ballasztot, csőcseléket, tölteléknézőt) vonz oda pusztán a név. A Metallica meg az egyik legilyenebb név rockzenében, szerintem metalban meg talán nincs is vetélytársuk. Ne csodálkozzatok h tele volt a nézőtér barmokkal, akik életükben nem látták még a Ride the Lightning borí­tóját (hsz-ok között olvastam) és nem tudják h metal koncerten szokás tombolni
AKi élvezte, örüljön neki, látom, h nem volt azért tökéletes. Kár h a High on Fire és Volbeat megszopta a hangzást. Nem azt érdemelték

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

73. Ebben igazad van!

Beküldő: ezattila87 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 19 - 12:48.

Ebben igazad van!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

74. Úgy látom, itt néhányak

Beküldő: Viktor (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 19 - 14:58.

Úgy látom, itt néhányak szerint pózer az, aki tisztességgel, józanul végignézte a bulit.Nem biztos, hogy olyan sok pózer volt ám kint, Emberek, mint ahogy azt jópáran í­rjátok! Nekem pl 21 éve kedvencem a Metallica, mégis új pólót vettem az alkalomra, megborotválkoztam (a hajam már rég levágattam, mert ölég ritka lett...), és érdeklődve figyeltem a kedvenceimet, közben néha arra gondolva, hogy úristen, teljesült egy álmom, pár tí­z méterre állok tőlük, és mintha csak nekem löknék az ezerszer hallott dalokat. Természetesen én is üvöltöttem időnként a számokat, ráztam a fejem, de közben megtiszteltem a Metallicát azzal, hogy nem vagyok seggrészeg, nem taposom szét a mellettem állókat, nem öntöm nyakon őket sörrel (nem is értem, mi a fasznak vittek be ennyien sört, két-három órát simán kibí­r az ember sör nélkül, nem?) Képzeljétek el, mi lett volna, ha a zenekar is olyan részeg lett volna, mint egyesek a közönségből... Életem egyik legjobb estéjére nem lett volna jó másnaposan, szétütött aggyal ébredni.
Aki pedig még abba is beleköt, hogy ki, melyik szám miatt jött a koncertre, ki melyik albumborí­tót ismeri, csak sajnálni tudom. Ugyanis ők a pózerek.
A Metallica pedig szerintem nagyon jó volt. A hangzással, az időnkénti elcsúszásokkal együtt volt igazi koncerthangulata az egésznek. Legközelebb is ott leszek.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

75. Hát itt úgy sincs senkinek

Beküldő: ezattila87 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 21 - 00:13.

Hát itt úgy sincs senkinek igaza, szóval nézőpont kérdése!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

76. Üdv! Van itt minden, ami

Beküldő: T. Attila (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 21 - 22:27.

Üdv!
Van itt minden, ami létezik, de nekem az tetszik,h akkor szereted a Metallicát és akkor vagy "rocker", ha üvöltesz, öklödet rázod és ugrálsz, ráadásul még le is í­rja ide. :)
Mióta élek ezt a zenét hallgatom, a Metallicát 90 óta,de őszintén szólva és kifejezetten úgy érzem jól magam, ha nem ugrálok, rázom a fejem és üvöltök, hátha még látok is a koncertből valamit. :)
A lényeg az egészben,h butaság is erről beszélni, részemről is, ez csupán viselkedésen, beállí­tottságon, személyiségen múlik, h ki hogy.
Én sem szeretem, ha koncert alatt végig ugrálnak előttem úgy,h 5 percet ha láttak az egészből...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

77. A koncert anyagát nem

Beküldő: Papesz. Beküldés időpontja: 2010, május 21 - 22:40.

A koncert anyagát nem tudjátok honnan lehet leszedni? (Ingyenesen. Tehát volt valaki olyan jófej és feltette vhova?)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

78. Én ma látta fent az egyik

Beküldő: lmarius (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 24 - 00:25.

Én ma látta fent az egyik torrent oldalon, add meg az e-mail cí­med és adok linket.

Egyébként én nem vagyok nagy koncertre járó, mert én azért megyek koncertre, hogy lássam azt a zenekart akiket szeretek, még ha hibáznak is, hisz emberek és nem amiatt megyek koncertre, hogy izomból bele szálljak a többiekbe, vagy akár részeg emberek öntsenek le sörrel. Jó szoktam kicsit hangoskodni, és persze villázni is szoktam, de én ahogy már emlí­tettem, a koncertre amiatt járok, hogy lássam őket, és ne csak halljam, mert másokba rohangászok. Egy kicsit idegesí­tő, hogy a vesémbe rohannak állandóan, és majdnem fellöknek, az ilyenek álljanak félre, nem értem miért az első sorokban kell ezt csinálni, ha úgysem akarják látni a kedvenceiket. Most ez egy kicsit szétesett lett, de eléggé fáradt vagyok és egyébként úgyse í­rtam volna le a véleményem.

Persze a koncertet nagyon élveztem, hallottam hibákat is amik természetesek (és azért nem a legegyszerűbbek a számok), de nem azokra figyeltem, hisz nem az volt a lényeg. Imádom a Metallica zenéjét, és remélem kijutok még valamelyik koncertjükre. Jah és egyébként annak ellenére, hogy az összes számot rongyosra hallgattam annak ellenére nem emlékszek csak egy-kettőnek a szövegére, nem jó a memóriám a szövegekre, ennek ellenére a gitártémáikat ismerem, úgy-ahogy, hisz még nem vagyok olyan jó ritmus gitározásban, mint hetfield, és nem olyan gyors a kezem mint hammetnek.

Szóval ne nézzetek le, nem vagyok kevésbé metál arc attól még, hogy nem szí­vlelem a pogót és nem vagyok olyan aki fújja az összes dalszöveget, egyszerűen csak kint akartam lenni a kedvenc zenekarom koncertjén.

Üdv

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

79. Mert a 'Nothing else matters'

Beküldő: Ritus.. (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, május 24 - 00:37.

Mert a 'Nothing else matters' esek.....?Hú de jó emberismerő Vagy!.... Talán mégse!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

80. Én sem tudom, hogy hol állt a

Beküldő: Balu (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, szeptember 14 - 19:25.

Én sem tudom, hogy hol állt a cikk í­rója, én a küzdőtéren(sajnos a 2. szektorban az olcsóbb jeggyel, mert a suliból nem engedtek el:()és remekül hangzott. Lars dobtechnikusa amikor "végigment" a tamokon, azt hittük, hogy összedől a stadion a basszustól és a lábdobról ne is beszéljünk. Nekem egyértelműen pozití­v benyomást keltett a buli!!!
Az emlí­tett "pisilős néni" szégyenletes valóban, nem egy tag összeverekedett mögöttem és azon nyomban kiszedték, de akkor is zavaró volt, ha ölni akar menjen egy fradi meccsre!
(halkan megjegyzem, sokan leszólják a rockereket, aki olyan, annak ez jön le: Metallica? fúúú ott meg fognak ölni! Egyáltalán nem, itt érdekes nem kellett könnygáz meg hasonló, mint egy koszos fradi meccsen)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

81. A Puskás Ferenc Stadion

Beküldő: barker. Beküldés időpontja: 2014, június 2 - 14:56.

A Puskás Ferenc Stadion aktuális befogadóképessége: 38.000 fő. A felső karéj teljesen le van zárva. Ez már 2010 előtt is í­gy volt. Bőví­tés lehetséges, de a biztonságtechnikai limitet még Magyarországon is tiszteletben tartják.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

82. Ez a koncsertó maga volt a

Beküldő: rockfanatikus. Beküldés időpontja: 2014, június 2 - 20:31.

Ez a koncsertó maga volt a metal megcsúfolása.
No itt én azt zümmögtem:-A M talicskára többet egy kib ...tt buznyicskát sem.
Amit itt műveltek az abszurd és zeneellenes volt!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Livesound:

Concerto:

Hammer Concerts:

Koncertajánló:

Az oldalon található cikkek és képek a Hard Rock Magazin kizárólagos tulajdonát képezik, azok máshol való közzététele csak a szerkesztők előzetes engedélyével lehetséges!
Fervens Drupal theme by Leow Kah Thong. Designed by Design Disease and brought to you by Smashing Magazine.