A The Sentinel hatalmas nóta volt, a ‘Defenders Of The Faith’ album egyik csúcspontja. Erre visszautalni kb. olyan, mint egy blockbusternek folytatást csinálni. Nagyon ritkán jön be. K.K. Downing azért megpróbálta.
Augusztus 20-ról október 1-re tolták a KK’s Priest debütáló albumának, a ‘Sermonts Of The Sinner’-nek megjelenését, azaz mától szabad a vásár! A megjelenés örömére egy negyedik dalhoz is született klip.
Kilencperces eposzban készített „folytatást” az 1984-es Judas Priest-slágerhez, a The Sentinelhez K.K. Downing csapata. Az eredeti nyitó gitártémája valóban visszaköszön az új dalban, a Return Of The Sentinelben, más hasonlóság szerencsére nincs, nem akarta lemásolni egykori sikerszámát a gitáros.
Hmmm. Nem is rossz. Direkt nem néztem a videót, csak a hanganyagra koncentráltam. Kíváncsi vagyok a lemezre nagyon.
Elég morbid a kép előttem amikor a Sermonts klipjében KK újra felveszi a Flyingvt és egy pap a szívéhez kap prédikáció közben…. Jobbulást Faulknernek.
Meghallgattam az albumot elsőre is király, mondjuk pont ez a dal az utolsó a lemezen és a legnehezebb tétel is egyben a Lochnessre emlékeztet.
Az eddig bemutatottak közül, ez a legjobb. Féltem, hogy Jugulátor szerű darálás lesz az egész album. Tényleg fasza.
Na most jöhet egyben az egész.
Ez jó dal. Az egyetlen problémám, hogy Ripper rendkívül erőltetetten énekel. Kiváló énekes, pláne ezért nem értem ezt az erőltetett hegymenet énekstílust.
Szevasztok! Már a birtokomban van az új KK’s PRIEST album bakelit és CD formátumban. Ma csak Őket hallgattam. 3x ment le az anyag és … Elsőre nem .aszott szét. Másodjára jobban figyeltem és kicsusszant pár fincsiség…aztán harmadjára előbukkant jó pár brilliáns dal, mint a Hellfire Thunderbolt, Raise Your Fists és ez a dal. Szóval egy remek album született MA!!!Amúgy eszem ágában sincs összevetni őket a JUDAS PRIEST-el. Nem érdekel, hogy ki miért ment el, meg ki mit mondott. Van a JUDAS PRIEST és mától van a KK’s Priest! de….. a legfontosabb az, hogy RICHIE FALKNER
FELÉPÜLJÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minden más csak másodlagos!!!
Várunk vissza RICHIE!!!
Farkas Károly! Szívemből szóltál!
Nekem tetszik az új album!
A szólók fenomenálisak! Nem szólózott ennyit, és ilyen minőségben a Judas-ban!
Rippert meg már a Judas-s érájában megszerettem.
Vagyis mit is mondhatnék, hisz nagy rajongója vagyok!
Nem csalódás a lemez. Talán a lassabb számok azok, amik nem tetszenek annyira. De majd ha elrepül felette az idő vasfoga, lehet más véleménnyel leszek majd.
Hajrá KK, és minden jót Faulkner-nek!
Ilyen minőségben? “Ezt szépen kérlek fejtsd ki.
Itt is nagyjából csak a szólók fele az övé és azok egy két kivételével az általa legtöbbször használt skálák halmaza. Nagyon gyorsan játszik,szinte minden hangot kipenget de ez az ő vad, improvizatív stílusa.Persze egy két dalban megmutatta, hogy szépen is tud játszani de a gyors részeket előben 70 évesen ..? Főleg van egy arpeggios szólója…
Szóval KK legtöbbször improvizal Tiptonnal ellentétben aki kidolgozott szólókkal ment stúdióba.Szoval KK minőségi szólói, hallgasd meg pl a Beetween hammer… Rock hard…. Hot for love.. KK ezekben valóban kidolgozott “minőségi”
szólókat hozott nem beszélve a Nostradamus albumon játszott dolgairól. Na ilyenek nincsenek ezen az album amit persze imádok de úgy érzem itt azt bizonygatja, hogy még mindig penge.
Ennyire nem értek hozzá, mint te, ezért meghajlok érveid előtt. Csak annyit “érzek”, hogy a Judas-ban ő volt az, aki kevesebbet szólózott, és ott is számomra egy elmosódott massza volt általában, itt meg kihallom a hangokat.
Ti nem hallottátok a korai (ős-) Maident egy rakat helyen (?), mert én nagyon.. Csak nem tudom melyik gityós felelős érte.
De bizony, néhol nagyon Maiden.
DPed! Úgy gondolom, hogy a zenekar érdekei az adott dal stílusa és persze a siker volt az elsődleges ezért Tipton sokkal többet szólózott mert jobban megoldotta, persze Ő a jobb gitáros ez kétségtelen. A kettőjük stílusa nagyon más és ez kontraszt volt a siker alapja.Nem gondolom, hogy KK szólói masszák lennének, nem tudom melyekre gondolsz,én szeretem a stílusát, egyedi. Sokan egyébként nem tudják mikor melyik játszik vagy mikor váltanak.
Erről az albumról hiányolom azt a kémiát ami kettőjük között volt. A Firepowerről meg ezt a tüzet, energiát ami ezen az albumon falhoz csap.
Végre hogy kimondtad! Ez az album keresztbe lenyeli a FirePowert. Így van messze nem arról van szó hogy ez tökéletes album lenne, de ez legalább HEAVY METAL a javából. Egyedül a szólók terén nem értek vele egyet, azzal kapcsolatban amit korábban nyilatkoztál. Ez nem “közös örökség” én egy Pirest albumon sem hallok egyetlen másodperc olyan szólót amiben többen a régi Maident véljük felfedezni. Most nem fogom számonként idővel jelölni mikre gondolok, de akkor lehet nem is ugyanarról beszélünk. Egyfelől az egész albumon végigfut egyfajta modern “precíz” heavy metál szóló amivel nincs is semmi bajom, másfelől viszont állandóan foltokban felvillanak olyan stílusú ízes maidenes szólók amik a zenekar korai éveit jellemzik a Number éráig. A két eltérő stílus nagyon szépen kiegészíti egymást.
Több helyen is az albumon de sztem a basszeros soundja és stílusa ami be húzza Harris mestert. Az ikerharmoniákban is de olyat már játszott a korai Judasban is tehát az inkább brit jellemző mint Maiden vagy Priest.
Szerintem ez egy kibaszott nagy album lett.