A norvég zenész Instagramon méltatta a pénteken megjelent Taylor Swift-lemezt, ami szerinte külsőleg eléggé metalos lett.
Kísérteties a hasonlóság Taylor Swift pénteken debütált ’Folklore’ című nagylemezének borítója és a norvég zenész Stridig című dalához készült illusztráció között. A két fekete-fehér képen egy ködbe burkolózó erdő látképe tárul elénk azzal a különbséggel, hogy míg a Stridig esetében csupán egy elhagyatott tájat látunk, addig a ’Folklore’ borítóján maga Swift is ott látható a fák előtt.
A különös egybeesés a borítót tervező művész David Thiérrée figyelmét is felkeltette, aki az Instagramon viccelődött a felfedezésről: „Hát srácok, azt hiszem, nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy Taylor Swift lemeze vizuális értelemben igencsak metal lett. Hovatovább, kísértetiesen hasonlít ahhoz a munkámhoz, amit Ihsahn dalához készítettem. Olyannyira, hogy akár én is csinálhattam volna, valószínűleg lényegesen kevesebbért, mint amit ő (Swift) fizethetett érte.”
A posztot Ihsahn is megosztotta és a következő kérdést intézte a követőihez: „Na, ki az, aki már meghallgatta közületek Taylor Swift új lemezét? Nekem személy szerint nagyon bejön a dizájn.”
Mi egymás mellé tettük a kettőt, döntsétek el, igazuk van-e!
Ihsahn és Thiérrée követői közül volt, aki azt írta: „Már alig várom, hogy Taylor egyszer Emperor-pólóban jelenjen meg a közönség előtt.” Viszont akadt olyan zenei portál, ahol egyenesen az év botrányának nevezték az esetet és óva intették a frontembert, hogy ha teheti, ne hergelje Swift népes rajongótáborát, mert nagyon könnyen a visszájára sülhet el az egyszeri tréfa.
Eközben Ihsahn már a februárban napvilágot látott ’Telemark’ folytatását kalapálja, ami a tervek szerint szeptemberben érkezik ’Pharos’ néven.
Kétség sem férhet hozzá, melyik a jobb lemez.