Az Enter Sandman zenéjét választotta a Ford az új F-150 Raptor reklámfilmjéhez, a brutális pickup és a falrepesztő riffek tökéletesen passzolnak.
Nem tervezünk autós rovatot indítani, de annyi kitekintés belefér, hogy a Ford F-sorozata vezeti Észak-Amerikában az újautó-eladások listáját, és a vadállat F-150 Raptor új kiadása ugyan csak nyáron érkezik, de a modell videópremierje már megtörtént. A videó hangpartnere egy másik rekorder, a Metallica cím nélküli 1991-es ’Black’ albuma, amelyből több mint 40 milliót adtak el világszerte. A Ford kommunikációs igazgatója így nyilatkozott az együttműködésről: „Mikor belegondoltunk, hogy milyen zene illene ahhoz a hangulathoz, ahogy az új Raptor vágja a homokot a sivatagban száguldozva, rögtön az Enter Sandman ugrott be és szerencsére a Metallica tagjai nagy Raptor-rajongók.”
A reklámszpot eleje kicsit felidézi az Enter Sandman videóklipjét végigkísérő rémálmot, de mikor beszáll a film főhőse a gépállatba, és elkezdődik a sivatagi rally, már csak az a dalrészlet ugrik be, hogy „hush little baby, don’t say a word, and never mind that noise you heard, it’s just the beasts under your bed”, ami (nagyon) szabad fordításban annyit tesz, hogy „kussoljál már anyukám, hallgasd, ahogy morog a bestia a motorháztető alatt”!
A 10 sebességes automata váltón, az új ötkaros hátsó felfüggesztésen, elektronikusan szabályozott lengéscsillapításon túl egy csomó technikai újítással érkezik az új modell, amelynek lesz olyan V8-as változata, ami 760 lóerőt és 847 Nm nyomatékot tud leadni a 37 colos kerekeken keresztül, lássuk, hogyan megy az ilyen paraméterekhez a Metallica zenéje:
Legutóbbi hozzászólások